Obserwatorzy

wtorek, 22 kwietnia 2014

Odżywka do włosów kręconych Isana Hair Professional

Dzisiaj kontynuacja tematu włosowego. Połakomiłam się na odżywkę Isana z trzech powodów: cena - 4,99zł, pojemność - 500ml oraz obietnica podkreślenia loków. Tak, w miarę upływu lat uzmysłowiłam sobie, że kręcone włosy są fajne, a i ja w prostych średnio wyglądam (ale lepiej się w takich czuję...). A, że moje włosy są niezdecydowane czy są kręcone czy proste to raz pomagam im w jedną stronę raz w drugą, a i tak żaden sposób nie działa :/

Odżywka do włosów kręconych Isana Hair Professional


Odżywka mieści się w dużej, skromnej, plastikowej butli. Z wyglądu faktycznie przypomina kosmetyki profesjonalne. Ma fajne zamknięcie, takie z dziurką w korku. Nie wiem jak to się fachowo nazywa, jeśli w ogóle :P Tak czy inaczej łatwo wydobyć odpowiednią ilość z butli.


Odżywka ma gęstą, treściwą konsystencję. Taką jak lubię, nie spływa włosów.


Włosy po jej użyciu łatwo się rozczesują, a to już świetna wiadomość. Ja jednak jestem najbardziej rozczarowana brakiem podkreślenia skrętu. Po to ją kupiłam, a ona nic w tym kierunku nie robi :/ Może moje włosy są za długie i za ciężkie żeby się pięknie kręcić? Może coś robię źle? Czasami podejrzewam, że wcale nie mam falujących włosów, bo żadna odżywka tego typu się na nich nie spisuje ;> Co prawda włosy dzięki niej są ładne i lśniące, ale ja się pytam: gdzie te loki?!

Producent:
"Odżywka do włosów kręconych wspomaga witalność i naturalną sprężystość loków aż po same końce, ułatwiając w sposób optymalny ich rozczesywanie. Specjalna formuła pielęgnacyjna z pantenolem i prawdziwymi proteinami z pszenicy pielęgnuje zniszczone włosy, dodając lokom blasku. Odżywka dostarcza intensywnego nawilżenia - aby loki wyglądały na zadbane, a skóra głowy była zdrowa. Do codziennej pielęgnacji, nie zawiera silikonów i parabenów, pH przyjazne dla skóry.
Wmasować delikatnie w wilgotne włosy, pozostawić na krótko, następnie starannie spłukać. W razie potrzeby zabieg powtórzyć. Do osiągnięcia optymalnego efektu pielęgnacji polecamy stosowanie szamponu do włosów kręconych Isana Hair Professional"

Skład: 
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Panthenol, Hydrolized Wheat Protein, Niacinamide, Quaternium-87, Propylene Glycol, Distearoylethyl Hydroxyethymonium Methosulfate, Polyurethane-14, Amp-Acrylates Copolymer, Aminomethyl Propanol, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Parfum, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Citric Acid, Lactic Acid, Sodium Hydrixide.

Nie uważam, że wyrzuciłam pieniądze w błoto, bo to tylko 4,99zł za 500ml odżywki, ale szkoda, że nie podkreśla loków. Ale dobrze, że włosy można po niej sprawnie rozczesać :)

Włosomaniaczki, może Wy znacie jakieś sposoby czy kosmetyki, które podkreślają skręt loków? Podzielcie się :P

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Dobra, zła i świetna wiadomość...

Lakiery piaskowe Wow Glamour Sand Wibo pokazywałam już każdy z osobna. Dzisiaj pokażę je razem. Mam trzy z czterech dostępnych odcieni. Najbardziej przypadł mi do gustu różowy - idealnie współgra z moją karnacją. Czarny z turkusem też jest śliczny, a fiolet taki sobie...Mam w planach kupno czarnego, ale nie wiem czy się uda...I tu następuje dobra wiadomość - lakiery z tej serii są aktualnie wyprzedawane za 2,99zł. I tu od razu zła wiadomość - to "Cena na do widzenia", więc już więcej nie zakupimy migoczących piasków. Muszę przyznać, że te lakiery wyjątkowo firmie Wibo wyszły, więc po co je wycofują?

I kilka pożegnalnych zdjęć :P Tym lakierom lampa błyskowa bardzo służy. Mojej skórze już niekoniecznie :/



W Rossmannie, w którym byłam zastałam tylko karteczkę "Cena na do widzenia"...Jutro będę próbować zakupić ostatni czarny odcień. I tylko 2,99zł...

Ale miała być również świetna wiadomość...I jest! Już jutro rusza w Rossmannie akcja -49% na kosmetyki kolorowe!!! Będzie trwać aż trzy tygodnie - do 11 maja, każdy pod znakiem innego działu kolorówki. I tak:
  • 22.04-27.04 - TWARZ - podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory
  • 28.04-04.05 - OCZY -  tusze, cienie, kredki, eyelinery
  • 05.05-11.05 - USTA i PAZNOKCIE - szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery, produkty do pielęgnacji paznokci
Doszły mnie słuchy, że Drogeria Natura nie chce być gorsza i szykuje -40% na kolorówkę, ale nie wiadomo czy to prawda...

To byłyby już dwie świetne wiadomości :D Ja sie niestety póki co nie obkupię, ale potrzebuję dobrego pudru matującego. Co polecacie? Stay Matt Rimmela miałam i jest o kant dupy potłuc...Co Wy zamierzacie kupić?

niedziela, 20 kwietnia 2014

Szampon miód i cytryna do włosów suchych i zniszczonych Joanna

Szampon miód i cytryna z Joanny to jeden z moich ulubieńców. Jest duży - 500ml - i tani - w promocji kupimy go za 5zł :) Jak już wiecie, do tematu odżywek i szamponów podchodzę ekonomicznie, butla musi mieć co najmniej 400 ml żebym na nią spojrzała :P

Szampon miód i cytryna do włosów suchych i zniszczonych Joanna


Szampon mieści się w sporej, mało poręcznej, plastikowej butli o pojemności 500 ml. Butla jest przezroczysta, dzięki czemu można kontrolować ilość zużytego szamponu :) Proste zamykanie na klik, przez które szampon może się wylać, tak jak mnie podczas robienia zdjęć...


Szampony tego typu są przeze mnie określane jako "czyste" dlatego, że są przezroczyste, a co za tym idzie, mam wrażenie, że lepiej oczyszczają włosy niż szampony kremowe, ciężkie. Takie szampony można z powodzeniem stosować do zmywania olejów.

Konsystencja jest rzadka, ale przyjemna :) Żółty apetyczny kolor, taki jak miód. Swoją drogą jeszcze niedawno miód mnie nie zachwycał, ale im człowiek starszy tym bardziej tolerancyjny :) 


Najlepszy w szamponie jest jego zapach. Śliczny, miodowo-cytrynowy, ale nie jest ani zbyt mdły ani zbyt orzeźwiający. Jest w sam raz. Utrzymuje się na włosach cały dzień. Czasem jak mi zapachnie to zastanawiam się co to, a to moje włosy :P

Moje włosy po jego użyciu są lśniące i puszyste zarazem. Dodatek miodu je nawilża, za to cytryna sprawia, że są lśniące i  wygładzone. Włosy są takie jak lubię sypkie i takie "dziewicze" w wyglądzie, jak u dziecka :) Jedyne co mnie zastanawia, to czy czasem nie wysusza mi skóry głowy...Mam po nim taki jakby łupież przy nasadzie włosów. Ale nie wiem, bo tak czy inaczej mam łupież, który zwalczam innym szamponem :)

Skład szamponu


Szampon bardzo lubię i wracam do niego jak tylko nadarza się okazja (promocja). Przeważnie kupuję go w Kauflandzie. Znacie jakiś szampon Joanny godny polecenia?

Szampon Joanna/Kaufland/500ml/4,99zł (promocja)

sobota, 19 kwietnia 2014

Karmel & Cynamon kremowy peeling myjący do ciała Tutti Frutti Farmona

Peeling Tutti Frutti podobnie jak żel OS kupiłam w Rossmannie w promocji "Cena na do widzenia". Kosztował jedyne 6,39 zł za 250ml, więc powiedzmy że jakiś tam interes zrobiłam :P

 Karmel & Cynamon kremowy peeling myjący do ciała Tutti Frutti Farmona


Podoba mi się jego opakowanie, proste ale nowoczesne. Pojemność kosmetyku to 250ml. Opakowanie zamykane na klik, samo się nie otwiera.


Kosmetyk łatwo wypływa z opakowania, ponieważ nie jest specjalnie gęsty. Jest raczej z tych rzadszych, nie spływa jednak z dłoni czy z ciała. Naszpikowany jest maleńkimi drobinkami, których jest bardzo dużo. Jako, że mam delikatną i wrażliwą skórę drobinki wydaja mi się bardzo ostre. Moja skóra po użyciu jest zaczerwieniona (jak po większości tego typu kosmetyków).


Na pewno ciekawi Was zapach. Otóż miałam kiedyś krem piernikowy do smarowania pieczywa z Lidla i peeling pachnie dokładnie tak samo, czyli bardzo smacznie i intensywnie :) Jednak po nałożeniu na skórę daje się wyczuć, nieprzyjemną jak dla mnie, nutkę takiego ordynarnego cynamonu. Także w butelce zapach tak, ale jak wyjdzie z butelki to trochę mniej :P Tak jak pisałam peeling ma ostre drobinki, dzięki czemu dobrze złuszcza naskórek. Ze względu na dość specyficzny zapach polecam na zimniejsze pory roku :)

Składniki aktywne

Peelingujące drobinki jojoba, łupinki orzeszków macadamia, ekstrakt z białych trufli, pantenol, inutec

Składniki INCI

Aqua (water), Acrylates copolymer, Sodium laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Glycerin, Polyurethane, Parfum (fragrance), Simmondsia chinensis (jojoba) seed powder, Macadamia ternifolia shell powder, Panthenol, Tuber aestivum extract, Inulin, Styrene/acrylates copolymer, Sodium chloride, Disodium edta, Sodium hydroxide, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Dmdm-hydantoin, Coumarin, Cinnamal, Caramel colour e150d, CI 16255.

Peeling Farmona/DR/250ml/6,39zł (Cena na do widzenia)