Obserwatorzy

czwartek, 25 października 2012

Perfumowana Woda Toaletowa Volare Magnolia Oriflame

O perfumach pisze po raz pierwszy, no bo co tu pisać. Zapach jest kwestią bardzo indywidualną i nie każdemu każdy przypadnie do gustu. Postanowiłam jednak napisać o pewnej wodzie toaletowej w skrócie nazywanej przeze mnie i Was pewnie też, perfumą. Przecież nikt nie mówi "woda toaletowa" tylko "perfuma". Ale do rzeczy.

Perfumowana Woda Toaletowa Volare Magnolia Oriflame


Jak widać, ale niestety nie czuć przez monitor perfuma ma zapach magnolii. Jak dla mnie nieciekawie...Dostałam ją w prezencie, patrzę - magnolia, myślę - o k...a! Nie lubię mdłych i delikatnych zapachów, a z takim jednoznacznie kojarzy mi się słowo "magnolia". Co tu robić? Mam taką zasadę - prezentów się nie wyrzuca ani nie podaje dalej. Wiadomo...Wiem, wiem trzymająca w napięciu historia :P

Perfuma odstała swoje w zafoliowanym kartoniku aż pewnego dnia postanowiłam powąchać cudo, a nawet się nim spryskać. I co? I całkowita zmiana zdania! Zapach z początku jest niepozorny, jednak z biegiem godzin rozwija piękny bukiet. Wcale nie mdły, delikatny czy duszący. Po prostu ładny zapach, który bardzo długo się utrzymuje, zwłaszcza na ubraniach. Bardzo polubiłam tą perfumkę. Dodam również iż najbardziej preferuję zapachy świeże, kojarzące się z wakacjami, słońcem, plażą...Lubie np. Celebre Avonu, Aqua Marine C-Thru...

Oto co przeczytamy na stronie producenta:

"Intensywne nuty cytrusowe, słodkie kwiaty magnolii i subtelny dotyk piżma, Volare Magnolia uosabia chwile miłości, które zmysłowo szepczą w delikatnym powiewie"

Zapewne dzięki nutom cytrusów i piżma perfuma nie jest tylko mdłym psikadłem. Mam inną, również "dostaną" magnoliową perfumę, która jest okropna, właśnie przez to iż to sama magnolia. Ble!

Zatem polecam, jeśli jest jeszcze do kupienia (ja dostałam ją w czerwcu). Na prawdę warto wypróbować bo zapach okazał się dla mnie obłędny, będę do niego wracać. Perfumka jest mała - 30 ml i na stronie Oriflame widnieje cena 44zł, w promocji pewnie taniej ;)

Volare Magnolia/Oriflame/30ml/44zł

7 komentarzy:

  1. Nie ma czegoś takiego jak perfuma, mogą być jedynie perfumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie zaś w oczy kole jak, niemal każda z Was pisze "na prawdę" zamiast "naprawdę". Ale, że to tylko mało ambitne blogi o kosmetykach, toteż przymykam oko i oglądam tylko obrazki, coby się nie wkurwiać dalej :)
      Zatem, za moim przykładem proponuję komentować dany kosmetyk, a nie pisownię, bo też zacznę to robić, a jest do czego się przyczepić!

      Usuń
  2. Zgadzam się z Awangarda! Mam taką tylko o większej pojemności. Denerwuje mnie jej zapach. Muszę ją kiedyś wymienić się z kimś na inny/e kosmetyk/i.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo Awangarda również się odmienia - możesz się zgadzać z Awangardą a nie z Awangarda...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Te perfumy są piękne! Kuszą mnie właśnie w Katalogu, bo są za 49,90, a ja jeszcze jestem Konsultantką, więc jeszcze taniej.
    Zakochałam się również w nowości MORE by Demi - piękny, ciepły zapach, który mówi - przytul mnie. Bajka na jesienne i zimowe wieczory

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie kręciły mnie kosmetyki z oriflame :) Ale zapach magnolii uwielbiam, zwłaszcza w postaci balsamu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +