Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

Szampon przeciwłupieżowy Care & Go

Jestem w grupie "szczęśliwców" borykających się z łupieżem i co jakiś czas zmieniam szampon przeciwłupieżowy na inny, coby się włosy nie przyzwyczajały, bo przestanie działać. Tym razem mój wybór padł na szampon Care & Go dostępny w Biedronce.

Szampon Przeciwłupieżowy do Włosów Przetłuszczających się Care & Go



Wzięłam wersję do włosów przetłuszczających się, ponieważ z tym też mam problem, mimo iż myje je codziennie. Z tego co pamiętam łącznie do wyboru mamy trzy wersje szamponu.

Szampon mieści się w poręcznej butelce o pojemności 300ml, więc dużo. Kosztuje 4,99zł, więc zadowolenie sięga zenitu :) Mnie ta butelka całkiem przypomina opakowania szamponu Head&Shoulders, identyczne, nawet myślałam, że to ten sam producent, ale nie...

Szampon ma orzeźwiający cytrusowy zapach, gęstą treściwą konsystencję charakterystyczną dla tego typu szamponów. Do umycia dłuuugich włosów wystarcza porcja wielkości orzecha włoskiego (ale nie w 3D :P).
Pieni się umiarkowanie, bo niby po co...

Obietnice producenta 


Głównym zadaniem szamponu jest usuwanie łupieżu. Zdążyłam go już użyć parę razy (6-8) i ze zdumieniem stwierdzam, że działa. Przyznaję się, że śmiałam w to wątpić, a tu miłe zaskoczenie. Drugim zadaniem szamponu, dla mnie mniej istotnym, bo i tak myję włosy codziennie, jest przeciwdziałanie ich przetłuszczaniu się. I...i też daje radę. Zwykle włosy po całym dniu pracy, dotykaniu ich, czesaniu itd. pod wieczór robią się nieciekawe. Po tym szamponie są świeże aż do następnego mycia. Miło.

Skład produktu


Tak więc z szamponu jestem jak najbardziej zadowolona i mam zamiar do niego wracać. Niska cena, duża pojemność i natychmiastowe działanie - czego chcieć więcej?

Szampon produkowany jest przez firmę V.Laboratories producenta m.in. kosmetyków fryzjerskich BioTech czy BioCare. Mnie osobiście te nazwy nic nie mówią, choć BioTech brzmi znajomo...Znacie?

Szampon Care & Go/Biedronka/300ml/4,99zł

2 komentarze:

  1. Zawsze powtarzam, ze tanie nie znaczy złe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a probowalas moze wody brzozowej do walki z lupiezem? Moim zdaniem jest swietna, wmasowuje co wieczor w skore glowy i mam cudownie puszyste wlosy dzieki niej, a do tego mniej sie przetluszczaja :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +