Obserwatorzy

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Aaa...TAGi dwa...

W ostatnim tygodniu zostałam oTagowana dwukrotnie. Zbiorę oba w jednym poście, coby było szybciej i prościej :P

TAG Świąteczny, do którego nominowała mnie Daria z bloga http://oh-wow-lovely.blogspot.com/



ZASADY:
Po prostu umieść powyższy obrazek w swojej notce oraz napisz, co zrobisz w tym roku, aby te święta były jeszcze bardziej magiczne! Chodzi o to, aby oderwać swoje myślenie o świętach od przystrojonych witryn sklepowych, okazyjnych promocji, czy jarmarków świątecznych i pomyśleć, co możesz dać od siebie, aby magia świąt wypłynęła prosto z serducha, zamiast z telewizora i reklam Coca-Coli. :) Nie muszą to być wielkie zamierzenia, może w tym roku upieczesz pierwsze w swoim życiu pierniczki? Może naszpikujesz pomarańcze goździkami, aby ich aromat wypełniał cały dom? A może wraz z bliską osobą w spokoju ubierzesz choinkę i zatrzymasz się na chwilę, aby porozmawiać z nią dłużej i wypić ciepłe kakao? Pełna dowolność dozwolona! :)
Kiedy już podzielisz się swoimi pomysłami, otaguj kolejnych pięć osób :)

 
Odpowiadam:
Ja to się znów nie popiszę, ale nie celebruję jakoś specjalnie świąt. Do kościoła nie uczęszczam, więc byłoby to nieszczere z mojej strony. Jedno natomiast jest pewne - na pewno upiekę mój przepyszny sernik, który to piekę tylko dwa razy do roku (na święta właśnie). Efektami podzielę się na blogu :)

******************************************************************************************************** 
 
TAG Liebster Blog, w którym już brałam udział, ale pytania były inne. Nominowała mnie Nadine z bloga http://mrucznie.blogspot.com/

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego Blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia kilka osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


1. Co jadłaś na śniadanie?
Płatki Lion z mlekiem 
2. Trzy słowa, którymi możesz opisać ostatni tydzień. 
"Bosze, ale nudy" 
3. Co zabrałabyś na bezludną wyspę? 
MP3
4. Piosenka Twojego życia to..?
Jestem melomanem i uważam, że nie ma czegoś takiego jak piosenka życia. Jest tyle rodzajów muzyki, tyle zespołów, wokalistów, piosenek, że nie sposób wybrać jedną, jedyną. 
5. Ulubiony cytat.
Też mam takich kilka i oczywiście żaden nie przychodzi mi do głowy. Chociaż...przypomniało mi się, że mam takie specjalne zeszyty z różnymi cytatami, które kiedyś sobie spisywałam...Ale jak już wspomniałam za dużo tego :)
6. Co byś w sobie zmieniła, gdybyś mogła?
A chodzi o wnętrze czy wygląd? Wnętrze - i tu przypomniały mi się słowa Kurta Cobaina "Chęć bycia kimś innym to marnowanie osoby, którą się jest". Mówiąc krócej ja się zmieniać nie zamierzam. Jeśli chodzi o wygląd to jest tego mnóstwo: chcę mieć niebieskie oczy, proste włosy, lepszy nos, chcę ważyć 50kg itd.
7. Gdzie chciałabyś mieszkać? 
Zdecydowanie i zawsze nad morzem. Naszym oczywiście.
8. Co Cię relaksuje? 
Muzyka.
9. Jedna ze stu rzeczy do zrobienia przed śmiercią
Nie mam takiego planu robienia czegoś tam, bo nigdy nie wiadomo, który dzień będzie moim ostatnim.
10. Najgorsza wpadka z dzieciństwa? 
Dzieciństwo nie jest moim ulubionym tematem.
11. Najbardziej nieudany prezent, jaki dostałaś?
Zdarzyło się parę bubli: np. chciałam transparentny puder a dostałam biały w kamieniu, przed studniówką dostałam za duze stringi itd. Wolę dostawać kasę, bo przynajmniej wiem co z nią zrobić...

Do obu TAGów nominuję:
Do Liebster Tag nominuję 5 osób, ponieważ TAG jest już "stary i niemodny" więc większość blogerek zdążyło odpowiedzieć. Z lenistwa pytania pozostawiam bez zmian :)

14 komentarzy:

  1. ooo, dziękuję :)
    tagu o świętach jeszcze nie miałam, a bardzo lubię czytać odpowiedzi na niego u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. żeby nie było, to nie forma zachęty "obserwujemy?" bo i tak mam już Cię dodaną ;) tylko widzę, że masz mnie w blogrollu, ale nie widzę Cię wśród moich obserwatorów- to w ogóle możliwe czy mi już blogger nawala? :)

      Usuń
    2. ehh, to jeszcze dużo muszę się nauczyć o bloggerze (np. jak zrobić dwa blogrolle o dwóch różnych tematykach) :/.
      I jeżeli obserwujesz najcudowniejsze koteczki blogosfery to lecę przeglądać listę Twoich blogów :))).
      PS. czy tylko mi się wydaje, że wśród blogerek urodowych jest nadreprezentacja miłośniczek kotów w stosunku do całej populacji? :)

      Usuń
    3. Nie zastanawiałam się nad tym...Koty po prostu są zajebiste i nie da sie ich nie lubić :D

      Usuń
  2. dziękuje Ci bardzo ;* juz robiłam ten tag liebster blog ale mimo wszystko dziękuje ;*
    Widze że bardzo lubisz muzyke i ja również ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też juz kiedyś robiłam ten TAG, ale skoro zapraszają...:) Muzyka to moja pierwsza i największa miłość :)

      Usuń
  3. aaaa! dzięki, to mój pierwszy tag, nawet nie wiesz jak się ucieszyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miło :) Też kiedyś zaczynałam z blogiem i wiem jak wtedy było... :)

      Usuń
  4. Przed studniówką dosłownie nigdzie nie mogłam znaleźć czerwonych majtek w odpowiednim rozmiarze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja studniówka była 100lat temu :P Ale za duże stringi :/ Kto nie nosił ten nie wie co o znaczy :P

      Usuń
  5. Ja też miałam kilka nie udanych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama staram sie dawać praktyczne prezenty lub po prostu pytam.

      Usuń
  6. Mi to zabrzmiało dwuznacznie:
    8. Co Cię relaksuje?
    Muzyk.
    :D Tak jak nie lubię tagów, tak się przynajmniej uśmiechnęłam pod nosem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miało być "muzyka", ale zapomniałam dać kropki i przez nieuwagę skasowałam "a". Niestety żadem muzyk mnie nie relaksuje :P

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +