Obserwatorzy

sobota, 29 grudnia 2012

Aloha! Czyli brązer Honolulu W7

W Dniu Darmowej Dostawy pozwoliłam sobie na dwa pudry W7 - Honolulu oraz Africę.

Puder brązujący Honolulu W7


Nie ukrywam, że głównym powodem zakupu było urocze kartonowe pudełeczko. Uwielbiam klimaty vintage. Chociaż moim zdaniem kartonik mógłby być matowy...W kartoniku jest 6g pudru.

W środku szufladka z uroczym pędzelkiem. Pędzelek jest o dziwo bardzo milutki i uzywam do aplikacji pudru wyłącznie jego. To bardzo wygodne rozwiązanie z takim pędzelkiem przy pudrze. Chociaż ja i tak używam pudru w domu, nie zabieram go nigdzie ze sobą.


Sam bronzer jest matowy, dość miękki. Dobrze się rozprowadza, dzięki czemu możemy w łatwy sposób wykonturować twarz. Lepiej nakładać go stopniowo, warstwa po warstwie, bo jest raczej z tych ciemnych, wiec można sobie zrobić kuku.


Zapach jaki w nim wyczuwam to farby plakatowe...
Zarówno zapach jak i pudełeczko świecące jak psu kule nie wpływają na to, że obecnie jest to dla mnie bronzer idealny.
Skład produktu


Czy Wy tez macie problem ze słowem "bronzer"? Za każdym razem zastanawiam sie czy pisać przez "ą" czy "on" aż dzisiaj rozwiałam swoje wątpliwości i okazało sie, że obie formy są poprawne.

Bronzer W7/internet/6g/15,50zł

9 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam żadnych bronzerów, ale ten wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się na niego czaję ;) Pewnie prędzej czy później wyląduje w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam problem, czy bronzer czy brązer :) A Honolulu uwielbiam! To chyba mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten specyficzny pędzelek:) Klimaty vintage są mi również bliskie:) Też długo nie wiedziałam, jak pisać nazwę tego kosmetyku. O ile na blogu pisałam bronzer, bo tak mi lepiej wyglądało, to w rozmowach na GG z koleżankami stosowałam formułkę "puder brązujący", bo nie chciałam wyjść na niedouczoną;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą poprawną formą według słownika jest "bronzer". "Brązer" wszedł do użycia dużo później i również się przyjął. Więc obie formy są poprawne.

      Usuń
  5. próbowałaś kiedy ziemi egipskiej świetny skład bo naturalny i wystarcza na barrdzo długo

    hehe ortografia ..czasem u mnie "działa " jak u 5 dziecka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym wypróbować, niestety nie mam wolnych 130zł...I chyba długo nie będę miała :(

      Usuń
  6. Brzmi kusząco. Do tej pory używałam Revlona. Może kiedyś zakupię:D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +