Obserwatorzy

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Dzisiejsze paznokcie,...

...ale zrobione wczoraj wieczorem. Oczywiście w moim szybkim tempie. Jestem w gorącej wodzie kąpana jeśli chodzi o malowanie paznokci. Ma być jak najszybciej i jak najładniej sie da.

Pomalowałam na czerwono i stwierdziłam, że nudno. Dodałam więc stempelkowe kwiatuszki. Wyszło to różnie, bo nie czyściłam tabliczki, ani stempelka z lakieru, bo mi sie nie chciało. Ale ogólnie zjadliwie :P






Nie wiem dlaczego dwa zdjęcia nie chcą dodać sie w poziomie :/ Nie lubię pionowych.

Nadal czekam na moje pudry W7, które idą chyba przez Kajmany...

9 komentarzy:

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +