Obserwatorzy

czwartek, 20 grudnia 2012

Iście zimowy krem

Zakupiony podczas zakupów spożywczych w Kauflandzie. Wpadł mi w oko, bo miał fajną pękatą tubkę i ponoć promocyjną cenę - 3,99zł. Mimo iż w szafce czekało wówczas 5 innych kremów, temu nie mogłam się oprzeć - takiego wariantu zapachowego nigdy nie miałam - żurawina + miód + mleko.

Zimowy Krem do Rąk Regenerujący Cztery Pory Roku


Jak już wspominałam, kremik ma fajną niską, pękata tubkę. Jakoś kręcą mnie takie szczegóły :P Dzięki małym gabarytom z łatwością mieści się w kosmetyczce czy małej torebce. Zamykany na klapkę - wygodnie. Jego pojemność to 75ml.

Obietnice producenta oraz skład produktu


W sumie jak tak teraz poczytałam, to producent nie obiecuje nic oprócz regeneracji i ochrony dłoni. To oczywiście całkiem dużo, ale przyzwyczajona jestem do cudów na kiju, jakie producenci potrafią obiecywać.

Krem ma gęstą, treściwą konsystencje, łatwo sie rozsmarowuje i szybko wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Tzn. jest wyczuwalny ochronny film, ale nie uciążliwy. Mnie w każdym bądź razie pasuje, bo lubie czuć, że krem mnie nawilża.

Zapach ma dokładnie taki jaki obiecuje producent - połączenie żurawiny, mleka i miodu. Zimowy jak się patrzy. Taki zapach trzeba po prostu lubić. Mnie sie podoba. Sam miód i mleko to nie dla mnie, zbyt mdłe. Zapach długo sie utrzymuje, miło.

Teraz z okazji Świąt widziałam specjalne zestawy krem + peeling za ok.8zł. Szkoda, że kupiłam wcześniej sam krem, bo pewnie kupiłabym zestaw. Jestem ciekawa peelingu.


Zimą jak najbardziej polecam.

Krem/Kaufland/75ml/3,99zł

16 komentarzy:

  1. ooo nie miałam tego ba nawet zapachu tego nie widziałam ale muszę w sobotę na zakupach popatrzeć :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie najlepszy jest ten z neutrogeny :)
    Konkurs-wygraj buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i lubię :). Nigdzie nie udało mi się trafić na zestaw z peelingiem, a też miałam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam niedawno w Kauflandzie i chyba w Realu.

      Usuń
  4. zapach z pewnością ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak znajdę ten zestaw z peelingiem to kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie połączenia zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam go w Rossmannie,ale bałam się,że mąż będzie krzyczał,że kupiłam kolejny krem do rąk... ale chyba nie wytrzymam i go sobie kupie! Pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam mąż :P Męża się nie słucha!

      Usuń
  8. Musi obłędnie pachnieć, uwielbiam żurawinkę w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tubka rzeczywiście wygląda bardzo ładnie :) Gdy go znajdę, z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +