Obserwatorzy

piątek, 28 grudnia 2012

Mini mini zakupy raczej niekosmetyczne

Jako że z kasą krucho, zakupy muszę ograniczać do niezbędnego minimum zwłaszcza kosmetyczne i inne zachciewajki. A od stycznia będzie jeszcze gorzej :(

Ale żeby mi blog nie usechł zamieszczam to co jest :)

  • Zakupy małego AGD :P, 

czyli puszki x 3, z napisu na puszce wynika, że na ciasteczka, ale w jednej trzymam moją kawę 3w1, a dwie jeszcze puste. W puszkach zakochałam sie od pierwszego wejrzenia, bo uwielbiam takie klimaty vintage...Puszki są naprawdę duże i kosztowały 5zł/szt. - Sklep "Wszystko po...". Drugim zakupem marzeń była foremka silikonowa z Biedry, w ofercie od wczoraj 5,99zł. Zamarzyłam o niej jak tylko znalazłam w sieci to zdjęcie:

 W zamiarze mam stworzenie powyższych czekoladek i to już niebawem ;>

  • Peeling enzymatyczny, został mi polecony pod postem o pielęgnacji, pokładam w nim wielkie nadzieje. Kolczyki, które bardzo mi sie podobały w oryginalnej wersji. Za te dałam 2,99zł i mają jakieś jajowate te koła...I czekoladki - 2,09zł sztuka więc trzeba brać :D
 
 
  •  Oraz polecam kuleczki i suróweczki z Biedroneczki, czyli dzisiejszy obiad. Dziś wyjątkowo duża porcja, przeważnie jem mniej...:)
 

19 komentarzy:

  1. oglądałam dziś te foremki z biedronki ale ostatecznie nie wzięłam... chyba trochę żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pyszności, w szczególności te czekoladki <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tak mam z tym oszczędzaniem :) Z tym, że najfajniejsze rzeczy odkrywam właśnie wtedy, gdy brakuje mi pieniążków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie konieczność - jestem bezrobotna :)

      Usuń
  4. widziałam dinozaury w Biedrze, ale przecież po co mi to jak ja nie mam piekarnika:/ słodziaki! naszyjnik chętnie poproszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę w nich piekła, za małe na ciasteczka, ale czekoladki i kostki lodu chętnie zrobię :) To są kolczyki, a nie naszyjnik :)

      Usuń
    2. aj, sorki nie spojrzałam:) chyba nawet bardziej mi się to w takim razie podoba:)

      Usuń
  5. Och mniam, a ja takie serduszkowe pudełko mam na kostki do lodu...:)


    Ps.
    Zapraszam na rozdanie 4 nagród o łącznej wartości 300 pln..

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że peeling się sprawdzi :).

    OdpowiedzUsuń
  7. foremka do czekoladek też wylądowała w moim koszyku :)
    Masz jakiś sprawdzony przepis na jakieś czekoladki? :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam sprawdzonego przepisu, będę kombinować. Znając mnie pojadę po kosztach - ma być jak najtaniej, jak najszybciej i jak najmniej tucząco :D

      Usuń
  8. wolę surówki domowej roboty:)

    A co podejrzanego jest w kotletach z tuńczyka z puszki?:) spróbuj a zobaczysz jakie smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię gotowac szkoda czasu. A przepis na kotlety pewnie prędzej czy później wypróbuję.

      Usuń
  9. Kupiłam te foremki ale w kształcie kwiatka i robię w nich kostki lodu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kuleczki ziemniaczane, tylko w dupkę idą!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +