Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2012

Woda toaletowa Enigma Oriflame

Enigma - tajemnicze słowo o trzech znaczeniach:
  1. Niemiecka maszyna szyfrująca, używana do szyfrowania informacji podczas wojny 
  2. Nazwa zespołu i dla mnie pierwsze skojarzenie po usłyszeniu słowa "Enigma". Czy jest tu ktoś kto nie zna utworu Enigmy "Return To Innocence"?
  3. Nazwa wody toaletowej Oriflame, o której będzie dzisiaj mowa.
O tej perfumce marzyłam odkąd ją powąchałam. Jednak dla mnie 75zł za pachnidło to o 45zł za dużo :) Ja nie z tych co muszą pachnieć perfumami za 200zł, żeby czuć sie kimś...Choć raz już prawie zamówiłam tą drożyznę, dobrze, że wycofałam sie w ostatniej chwili.

Woda Toaletowa Enigma Oriflame


Całkiem niedawno trafiła mi się prawdziwa okazja - edycja limitowana w mniej urodziwych buteleczkach o pojemności 30ml i cenie 22zł za flakon. 

Na stronie producenta czytamy:

"Uwodzicielski wdzięk róży i rozkwitającego nocą jaśminu łączy się ze zmysłowością paczuli, nadając kompozycji intensywności i głębi. Ten zapach sprawi, że odkryjesz w sobie czarodziejkę" 
 
Zapach wydawał mi sie idealny - róża, jaśmin, paczula (no dobra nie wiem jak osobno pachnie paczula, ale dwa pierwsze to piękne zapachy. Nie jest też tajemnicą, ze to zapachy ciężkie, wieczorowe.

Gdy odpakowałam perfumę, od razu było psik, psik. I przyznam szczerze, że nie do końca jestem przekonana do tego zapachu. Owszem jest ładny, ale też ciężki, raczej na wieczorne wyjścia. Mam wątpliwości, bo mam wrażenie, ze zapach nie do końca pasuje do mojej osoby. To propozycja dla kobiety starszej, eleganckiej. Ja jestem zbyt młoda i zbyt porywcza żeby tak elegancko pachnieć :P
Zapach utrzymuje się cały dzień, a na ubraniach aż do prania. 


Limitowanej buteleczce daleko urodą do pełnowymiarowego flakonu, ale dać 22zł a 75zł to jest różnica. Zresztą mnie sie buteleczka całkiem podoba, jest mała, zgrabna i poręczna. 
 
Poza tym polecam prostą matematykę:
50ml - za 75zł
30ml - za 22zł
jeśli kupimy 2 x 30ml mamy 60ml za 44zł = TANIEJ!

W ogóle takie edycje limitowane o mniejszej pojemności idealnie sie sprawdzą gdy nie jesteśmy pewne czy zapach nam podejdzie na 100%. Gdyby to nie było to to męczymy się z zapachem krócej, a i portfel nie cierpi.

Tak prezentuje się Enigma w standardowym flakonie. Bardzo sexy buteleczka.

Źródło pl.oriflame.com

 
Znacie? Lubicie?


EDT Enigma/Ofirlame/30ml/22zł

11 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam perfum z Oriflame jakoś nie przekonuje mnie ta marka :/

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również nie przekonuje Oriflame jeśli chodzi o perfumy, ale skoro piszesz że zapach utrzymuje się długo to może kiedyś zaryzykuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie wszystkie sie długo utrzymują :)

      Usuń
  3. nie mam i nie miałam perfum z Oriflame, ale faktycznie, niezła okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te perfumki od trzech dni i powiem ci szczerze że urzekł mnie ten zapach. Ja używam go nie tylko na wieczór, ale i w ciągu dnia. I nie wydaje mi się że jest dla starszej osoby ja mam 25 lat i jest ok. Ale co kto lubi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam w dzień. Może zapach mnie jeszcze przekona, bo jest ładny. Ja mam 27lat :)

      Usuń
  5. Enigmy nie miałam, ale kocham Mirage :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zapachy trzeba lubić.
    Enigma to właśnie bogactwo paczuli ( jeżeli nie wiedziałaś jak pachniała to już wiesz - podobne zapachy to Victoria Beckham Signature i Yves Rocher So Elixir ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest ładny, nigdzie nie napisałam, że tak nie jest. Po prostu jak dla mnie zbyt elegancki. Ja wyczuwam głównie różę :)

      Usuń
  7. Jest,to jeden z ulubionych zapachów mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +