Obserwatorzy

środa, 9 stycznia 2013

Air Flow Lotus Effect

Dzisiaj bliższa prezentacja lakieru Bell w pięknym malinowym kolorze, który wygrałam w rozdaniu.

Lakier do Paznokci Przepuszczający Powietrze nr 15 Air Flow Lotus Effect


Przyznaję się, że jeśli nie dostałabym go za free to pewnie bym się nie skusiła. Jakoś nieufnie podchodzę do kosmetyków Bell. Ale teraz już po zapoznaniu się z lakierem, z pewnością nabędę inne w miarę możliwości (pewnie na wyprzedaży :))

Lakier mieści się w przyjemnej dla oka prostokątnej buteleczce. Jest go całkiem sporo, bo aż 10g. Bardzo podoba mi się to, że wszystkie kosmetyki Bell dostępne w Biedronce pakowane są w blistry. Dzięki temu nie spędza mi snu z powiek myśl, że być może ktoś grzebał w kupionym przeze mnie kosmetyku i stracił on na swoich właściwościach.

Lakier ma średnią konsystencję - taką jaką lubię. Podobna do lakierów Eveline Colour Instant. Nie jest ani zbyt rzadki ani zbyt gęsty. Pędzelek również w sam raz. Minusikiem jest fakt iż lakieru jest nalane po same brzegi buteleczki i niestety nabiera sie go za dużo na pędzel. 

Lakier świetnie się rozprowadza, pełne krycie można uzyskać już za pierwszym razem, oczywiście jeśli ktoś poświęci trochę więcej czasu na malowanie. Ja robię to szybko i  "w powietrzu"


Kolor który mi się dostał to piękna soczysta malina. Powyższe zdjęcie nie oddaje rzeczywistego koloru. Za to bardzo rzeczywisty kolor oddaje poniższe zdjęcie buteleczki z lakierem (po lewej).


Trwałość lakieru. Pomalowałam paznokcie w niedzielę, dzisiaj mamy środę i starły mi się lekko niektóre końcówki. Oceniam trwałość na bardzo dobrą. Lakier nakładałam na odżywkę, ale nie wiem czy ma to wpływ na jego trwałość. Często mi się zdarzają odgniecenia na pomalowanych paznokciach w jakąś godzinę po malowaniu. W tym przypadku nie miało to miejsca.


Lakier Bell/Biedronka/10g/5,99zł

9 komentarzy:

  1. Cudny kolor! Ja się ostatnio przekonuję do kosmetyków Bell - żadnego lakieru jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier w szarym odcieniu i jest genialny :) Tak jak napisałaś - trwały i już jedna warstwa pokrywa płytkę : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, bardzo kobiecy i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, soczysty kolor :)
    nie miałam jeszcze lakierów Bell, ale kuszą

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię te lakiery z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda! Lubię Bell a od kiedy jest w biedronce lubię dużo bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wcześniej nie przepadałam za Bell (opócz ich bazy pod cienie), ale lakier z biedry spodobał mi się bardzo :) Cieszę się, żę zaryzykowałam i kupiłam :]

    A jak robiłaś te czekoladki? Chodzi mi o posta pod pralinkami :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +