Obserwatorzy

wtorek, 15 stycznia 2013

...

  • Zrobiłam ponownie usta KLIK i sfotografowałam w świetle dziennym. Nadal zdjęcia nie oddają kolorów, ale lepiej widac efekt. Wystarczy sobie wyobrazić, że są żółto-bordowe.


Mnie sie efekt bardzo podoba - powiększa małe usteczka. Gdyby jeszcze dodać bezbarwny błyszczyk, którego nie mam, byłoby idealnie :)

  • Z przykrością odkryłam, że wraz z opakowaniem, zmienił sie skład odżywki Elisse KLIK. Normalnie nie czytałabym etykiety, bo na składach sie nie znam, ale odżywka w nowym opakowaniu, zamiast pięknie pachnieć śmierdzi i nie mogę zweryfikować czy również kręci mi włosy...Muszę jeszcze poobserwować.

Zdjęcia trochę nieostre, ale jeśli ktoś sie zna na składach i jest w stanie odczytać to niechaj podzieli się wiedzą. Który skład lepszy? Teraz jeszcze spostrzegłam, że producent się zmienił. Wspaniale! :/ Mogliby chociaż nie bazować na starych opakowaniach tylko wprowadzić własne, żeby człowiek wiedział, że to badziew. No i tym sposobem najlepsza odżywka pod słońcem skończyła żywot :(((
  • Poza tym spieszę donieść iż w natrafiłam w Tesco na super promocję, a mianowicie wyprzedaż kalendarzy. Ja wybrałam format A5, kosztował 2zł. Były jeszcze mniejsze i grubsze za 4zł.



11 komentarzy:

  1. Ciekawy efekt na ustach:)

    A kalendarzem mnie dobiłaś! Tydzień temu kupiłam w Empiku za 20 zł ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie było szkoda 10zł na piękny kalendarz z Biedronki, a później ich już nie było. Ten przypadkowy zakup bardzo mnie ucieszył, bo bez kalendarza jak bez ręki.

      Usuń
  2. uwielbiam tego typu kalendarze :D już od dobrych kilku lat kupuję regularnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety czas ucieka nawet dla Wenta ;)
    świetny efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ombre na Twoich ustach wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. usta wyglądają super :) ja nie umiem używać papierowego kalendarza, wszystko zapisuje w telefonie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mnie telefon służy tylko i wyłącznie do dzwonienia i smsów.

      Usuń
  6. Zapach jest dużo wyżej w składzie, a wiadomo, że składniki za nim są w śladowych ilościach, dużo straciła ta odżywka przez to, teraz w sumie nic ciekawego w niej nie ma :( trzeba będzie szukać innej, też lubiłam tą starą wersję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby zapach jest wyżej w składzie, ale nowa odżywka nie pachnie niczym przyjemnym. Co to w ogóle ma być? To była taka świetna odżywka :(

      Usuń
    2. Ale dobrze, że o tym napisałaś, bo pewnie bym ją kupiła ;) a tak, już wiem, żeby nie brać. Zgadzam się, BYŁA świetna :(

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +