Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

Drugi Stay Glossy Rimmel

Błyszczyk Stay Glossy od Rimmel to jedne z moich ulubionych. Mają fajną konsystencję, dobrze sie rozprowadzają, nawilżają i mogę je nakładać bez użycia lusterka. Pisałam już o błyszczyku Glossy jakiś czas temu KLIK. Dlatego dzisiaj nie będę już opisywać jego właściwości, pokażę jedynie jak się prezentuje.

Błyszczyk Stay Glossy 020 Summer For Love Rimmel


Hipisowska nazwa błyszczyka całkowicie trafia w moją wyobraźnię...Kolorek jest całkiem przyjemny, wpada w brzoskwinkę, jednak na ustach daje delikatny efekt.





Nie wiedzieć czemu na błyszczyku nie ma daty jego produkcji :/ Po smaku jednak wnioskuję, że jest jeszcze zdalny do użytku.

Dla zainteresowanych koncern COTY (Rimmel, Miss Sporty, Astor, Manhattan, Sally Hansen) koduje produkty w następujący sposób:
  • 0000 - pierwsza cyfra rok produkcji, trzy następne kolejny dzień roku , np nr 8261 oznacza, że kosmetyk został wyprodukowany w 2008 i 261 dzień roku, co wskazuje na sierpień
  • 000000 - w przypadku kodu sześciocyfrowego bierzemy pod uwagę tylko pierwsze 4 cyfry jak jak wyżej, 2 pozostałe cyfry to numer serii.
  Pilnujcie dat przydatności!

4 komentarze:

  1. Kolor całkiem przyjemny :) Przydatne z tym kodem, dobrze, że napisalaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor okej ,ale ja nie przepadam za błyszczykami. Wolę pomadki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A skąd Ty jesteś?
    Nie ja jestem organizatorką, ruuda 12 organizowałą

    Ale nie pierwsze i nie ostatnie spotkanie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +