Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

Na dobry początek roku...

...udało mi się wygrać nagrodę dodatkową w rozdaniu
 u Faelwennn z bloga http://faelwennn.blogspot.com
Jestem z tego powodu bardzo uradowana 
oraz jest mi niezmiernie miło iż Faelwennn zadała sobie trud
 i wyczytała na moim blogu co lubię najbardziej.

Oto co otrzymałam:


Jak przystało na tą porę roku, 
zdjęcie jest o kant dupy potłuc :/

W rzeczywistości lakier Bell ma przepiękny malinowy kolor, a Miyo jest iście czerwony, to lubię :)
Poza tym otrzymałam mydełko oliwkowo-winogronowe
 oraz saszetkę z peelingiem również stamtąd (pomarańczowy :D)
 z Mydlarni Św. Franciszka.
Mydełko wygląda przepięknie (jak każdy facet w ciele kobiety jestem wzrokowcem :P)
i ma cudny winogronowy zapach (uwielbiam winogrona oraz sok z nich).
Do tego próbeczki :)
Bardzom rada, bo żadnego z tych produktów jeszcze nie miałam :)

Jeszcze raz dziękuję Faelwennn za zorganizowanie rozdania oraz nagrody dodatkowej.

PS. Ja oczywiście od dość długiego czasu myślę o własnym rozdaniu,
 ale niestety większość zeszłego roku miałam pod górkę, aby skończyć jako bezrobotny :/
Jak tylko zacznę zarabiać, 
na pewno zorganizuję rozdanie.

21 komentarzy:

  1. mydełko wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe nabytki :) Zazdroszczę Ci tego malinowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że ja chyba też jestem facetem w ciele kobiety :)
    Przynajmniej w jakiejś sporej części

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem facetem w wyjątkowo kobiecym ciele kobiety...W dodatku ze słodką niewinną buzią (to pogląd znajomych, mnie się wydaje, że mam wredną twarz). Ale już chamstwem dorównuję facetom w 100%

      Usuń
  4. To mydełko wygląda uroczo;) gratki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak dobrze zacząć rok :)
    Wg mnie też jest całkiem, całkiem :) W końcu to mój mąż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i życzę jeszcze większej ilości wygranych :) Mi póki co jeszcze się to nie udało ;) ale wciąż próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o to gratuluję wygranej ;)

    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  8. mydło wygląda ciekawie :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! piękne jest to mydełko, aż chciałoby się je "schrupac" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULUJĘ i życzę przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +