Obserwatorzy

środa, 30 stycznia 2013

Pierwsza sfinalizowana współprca

Ostatnimi czasy udało mi się nawiązać pierwsze współprace. 
Pierwszą sfinalizowaną jest współpraca ze sklepem Igruszka KLIK
który oprócz wysoko półkowej kolorówki,
posiada również kosmetyki raczkującej firmy Grashka.
I właśnie komplet kosmetyków Grashka został mi przesłany do testowania.

Nie ukrywam, że marka Grashka nie jest mi znana,
a możliwość testowania czegoś nowego cieszy podwójnie :)

Oto co otrzymałam:

  • 6 wkładów cieni
  • wydłużający tusz do rzęs
  • eye liner w pisaku
  • pudełeczko magnetyczne na jeden cień
  • baza pod cienie i do ust - nowość w ofercie
* Obecnie w sklepie trwa promocja - przy zakupie jakiegokolwiek produktu można kupić tusz do rzęs za 9,90zł KLIK
(normalnie kosztuje 21,90zł)
* W promocji jest również eyeliner w pisaku- 12,90zł z 14,90zł KLIK
Bardzo jestem ciekawa jak kosmetyki będą się spisywać.
Miałyście z nimi do czynienia?
Jesteście czegoś szczególnie ciekawe?

23 komentarze:

  1. Gratuluje współpracy, marki nie znam więc z chęcią przeczytam recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne produkty widzę :))

    Gratuluję wspólpracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadają się ciekawe testy. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak sprawdzą się cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tych kosmetyków także z chęcią przeczytam recenzje :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieni jestem ciekawa, bo kolory ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są bardzo ładne - już się nimi malowałam :)

      Usuń
  7. oo czekam w takim razie na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez nie znam tej marki i chetnie dowiem sie cos o niej ;))

    zapraszam madeinmepatcy.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nie znam tę firmy..
    Gratuluję więc współpracy i czekam na pierwsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję:) i jestem ciekawa njabardziej tego eyelinera:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Współpraca zapowiada się ciekawie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy :) A najbardziej ciekawi mnie eyeliner w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem opinii, jeszcze nic z tej firmy nie używałam ;)
    a na współpracę z igruszką się nie zgodziłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sie zgodziłam, bo kosmetyków Grashka nie znam, więc co mi szkodzi?

      Usuń
  14. pierwszy raz widze... :) ale fajna nazwa Grashka :D ja tak na kolezanke mowie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania ;)
    Także nie zna tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam firmy, ciekaw jak się kosmetyki spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również będę miała niebawem możliwość testowania ich kosmetyków,już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +