Obserwatorzy

sobota, 26 stycznia 2013

TAG: The Versatile Blogger

Zostałam nominowana przez Sylwię oraz ewlyn, dziękuję za nominacje :)




Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Co prawda już kiedyś publikowałam notkę z faktami o mnie KLIK, ale na TAG wypada odpowiedzieć :)

7 faktów o mnie:
  1. Jestem posiadaczką nietypowej, charakterystycznej urody, ponoć :) Bo to nie mój pogląd tylko ludzi, ja tam żadnej egzotyki w sobie nie widzę.
  2. Chciałabym być wizażystką, ale ten mój słomiany zapał... :D
  3. Kocham muzykę, zwierzęta, słodycze, wyprzedaże, okazyjne zakupy, mieć dużo ubrań i kosmetyków,  morze.
  4. Uwielbiam brunetów z niebieskimi oczami. I tylko tacy panowie mogą walczyć o moje względy :)
  5. Moim największym marzeniem jest własne M. Niestety nigdy sie nie spełni :(
  6. Wolę ludzi szczerych niż miłych...Sama taka zresztą jestem :)
  7. We wszystkim potrafię znaleźć złą stronę czy wadę. Dzięki temu jestem wiarygodnym recenzentem kosmetycznym :)
Zatem nominuję:
Nominowałam 10 osób, bo 15 przekracza moją cierpliwość...Kto wymyśla te dziwne zasady? Informuję, że wybrane przeze mnie osoby to moi obserwatorzy, którzy dołączyli do mnie w ostatnim czasie (przy wielu osobach nie ma żadnych linków, choć wiem, że mają blogi...)

7 komentarzy:

  1. mi tez wpadali w oczy bruneci o niebieskich badz czarnych oczach i wyszlam za maz za blondyna:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się z kolei zawsze podobali niebieskoocy blondyni a miłość odnalazłam u boku czarnookiego bruneta :D nigdy nic nie wiadomo ;) Punkt 3 pasuje również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki wielkie za nominowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje, tutaj moje siedem faktów.:
    http://czytamysobie.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger.html
    :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, że odpowiedziałaś :) Mnie zawsze podobali się blondyni z zielonymi oczami, no i cóż... mój Chłopak jest właśnie zielonookim blondynem :):)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +