Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

Zmiany na lepsze :)

Zmiany nie zawsze bywają dobre, ale trzeba próbować :) Jak Wam sie podoba nowy wygląd bloga? Mnie taka sepia całkiem urzeka :) Poza tym białe tło, które występuje na większości blogów strasznie mnie oślepia...

Blisko rok temu pokazywałam jak mieszkają moje kosmetyki KLIK. Było im dobrze, ale mnie nie do końca. Lubie mieć wszystko pod ręką i pod okiem :) Dlatego wczoraj po przeprowadzałam małe zmiany i na razie jest lepiej. Bardziej schludnie i po ręce :)

  • Rzut okiem na wszystkie
  • Cienie zamieszkały w opakowaniach po czekoladkach
  •  Pędzle, pudry, paletki
  •  Rzut na widok bokiem oraz kredki, tusze, błyszczyki itd.

I jak? Lepiej prawda?

18 komentarzy:

  1. Lepiej ;)
    Też muszę zrobić u siebie jakiś porządek w kosmetykach .

    OdpowiedzUsuń
  2. zmiana na plus:) ja też lubie mieć porządek w kosmetykach chociaż czasem ciężko go utrzymać:P

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba swoje identycznie opakowanie też muszę na to wykorzystać, dzięki za pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o boże, ile masz kosmetyków ;o
    tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga :) a organizacji tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, że masz nerwy trzymać wszystko na wierzchu;) Mnie szlag trafia, bo wtedy wydaje mi się, że mam bałagan, więc chowam wszystko do szafki, a jak będę kupowała toaletkę to z mnóstwem szuflad koniecznie:) Ale ja jestem inna, więc... Choć jakbym trzymała wszystko na wierzchu to pewnie częściej bym tego używała, ale nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę mieć toaletkę, to też będę mieć wszystko schowane. Póki co nie mam miejsca na nic...Poza tym jak mam pod ręką, to wiem co mam i uzywam :)

      Usuń
  7. zapraszam na konkurs http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/01/may-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę brać Cię za przykład i też zrobić porządek, bo panuje całkowity bałagan

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, wszystko ładnie posegregowane;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokaźna kolekcja!
    Gratuluję dobrej organizacji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wygląda :) Ja też muszę w końcu pomyśleć o dobrej organizacji kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy pędzelek z czarną rączką i rudym włosiem (drugie zdjęcie od końca) jest z H&M ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny porządek tam masz :) Chciałabym u siebie tak mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +