Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

Dzień w zdjęciach...

  • Dzisiejsze oczko. Takie byle co i byle jak, bo tylko do sklepu szłam :) 

Tusz GRASHKA (KLIK), cienie GRASHKA (KLIK). Już wiem z czym mi sie kojarzy niecodzienny olor powyższego cienia - z fiołkami :)

  • Dzisiejsze usta - szminka Wibo Eliksir nr 05 - jestem nią zachwycona!

  •   Dzisiejsze paznokcie - lakier magnetyczny Editt (KLIK). Nauczyłam sie nim posługiwać :P
  •  Dzisiejsze (niezbędne)  zakupy: balsam aloesowy Mrs Potter's - 6,69zł za 500ml Kaufland. Z dzieciństwa pamiętam, że był świetny. Miałam szampon z tej serii całkiem niedawno i też byłam zadowolona (KLIK). Kupiłam również płatki do demakijażu z aloesem Catrine, wyglądają na dobre, bo są grube :P - 2,59zł Kaufland.






10 komentarzy:

  1. mam tą pomadkę z wibo i też lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię te płatki, właśnie są na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam Wibo Eliksir - to jedna z moich ulubionych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kolorystyka, miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +