Obserwatorzy

sobota, 9 lutego 2013

Golarki z Biedronki

Lubię mieć gładkie nogi, nawet zimą. Do tego celu używam golarek jednorazowych, choć noszę sie z zamiarem kupna depilatora. Do tej pory używałam golarek Gilette lub Wilkinson - ok. 3zł sztuka. W ubiegłym roku kupiłam bodajże pięciopak Wilkinsonów za jakieś 8zł. Szybko tego pożałowałam, bo to były najtępsze golarki z jakimi miałam do czynienia. Swoją drogą, czytałam kiedyś, że firmy specjalnie "stępiają" swoje dotychczasowe golarki, przed wprowadzeniem nowych na rynek, aby konsument sam z siebie stwierdził, że to juz nie to i sięgnął po nową i droższą...No i mnie sie chyba udało na takie trafić :/ Gdy w końcu wykończyłam te nieszczęsne golarki, musiałam rozejrzeć się za czymś innym (i możliwie tanim). Tak oto zakupiłam komplet 10 golarek w Biedronce za kwotę 3,99zł. Opłacalny interes, zważywszy na to, że wcześniej za jedną płaciłam 3zł.

Nożyki do depilacji dla kobiet Lady


Czego dowiadujemy sie z opakowania?
  • Maszynki wykonane sa z wysokiej jakości stali nierdzewnej
  • Dwa ostrza zapewniają skuteczność golenia
  • Pasek nawilzający dba o naszą skórę
  • Ergonomiczna rączka zwiększa komfort i zapewnia lepszą kontrole podczas golenia

Skład paska nawilżającego:

PEG7M, PEG115M, POLYSTERENE, TOCOPHERYL ACETETE, CI 77891, CI 74160, ALOE BARBADENSIS

Co ja o nich myślę?

Maszynki zapakowane sa w celofan, jest ich 10 sztuk. Każda z maszynek posiada plastikowa osłonkę. Osłonka twardo siedzi - miałam trudności z jej zdjęciem - na plus, bo jak ktoś ma dziecko to sobie krzywdy nie zrobi.
Maszynki są maleńkie, maja ok. 12 cm. Są różowe (wolałabym niebieskie...), więc wiadomo, że dla kobiet. Mają podwójne ostrza, ruchomą główkę oraz pasek nawilżający.


Jak dla mnie dwa ostrza to minimum jeśli chodzi o golarki. Są bardzo ostre, golą za jednym pociągnięciem. Pasek nawilżający również spełnia swoją rolę. I co najważniejsze nie wyciera sie po pierwszym użyciu jak paski markowych golarek. Chociaż z drugiej strony to w końcu jednorazówki :P

Tak czy inaczej polecam wypróbowanie powyższych golarek. Moim zdaniem nie ma co przepłacać, skora spisują sie tak samo jak droższe. To samo tyczy sie pianki do golenia - używam pianki dla mężczyzn Skino za ok. 4zł.

Maszynki do golenia/Biedronka/10szt./3,99zł

30 komentarzy:

  1. U mnie depilator się nie sprawdził. Miałam do niego kilka podejść, za każdym razem bolało, golenie jednej nogi zajmowało mi 40 minut a i tak musiałam czasami poprawiać zwykła maszynka :/
    A jednorazówki używam kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak depilatorem boli i się schodzi z ogarnięciem jednej nogi, ale efekt na dlużej ;) maszynki z Biedry jednak mnie nie przekonują..

      Usuń
  2. Też ich czasami używam i są naprawdę dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ich używam, bo są dobre i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mają ruchomą główkę?
    ja ostatnio kupiłam depilator, ale to jednak nie dla mnie, wracam do jednorazówek a depilator będę miała na sprzedaż :)
    też lubię tą piankę do golenia z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ruchomą główkę, już dopisałam :) Nie zwróciłam na to uwagi :)

      Usuń
  5. faktycznie cena niezła! zwłaszcza że ja potrzebuję golarki rzadko (bo miałam depilację laserową) więc takie opakowanie 10 sztuk wystarczy mi na rok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja używam i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie te maszynki są do bani. Kaleczą strasznie i podrażniają skórę. Wole Wilkinsony ( nie wiem jak to się pisze :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam kiedyś dla siebie wersję męską i to najgorsze golarki jakie miałam w życiu! następnym razem kupie te różowe i mam nadzieję, że będą o niebo lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używalam tych golarek cały czas bo moim zdaniem są super i ich cena jest przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam golarek z Biga i jestem z nich zadowolona. Często próbuje nowe jak są w promocji. Miałam wcześniej depilator ale się u mnie nie sprawdził. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ! przypomniałaś mi, że muszę dokupić maszynki z biedry !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam je, ale niezbyt mi się podobają. Musze kupić wkłady do mojej Bikini Quatro, ale to duży wydatek.

    OdpowiedzUsuń
  13. używam ich dość często :) moim zdaniem nic im nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hejo tu masz parę propozycji usunięcia kleju z ubrań :)

    http://www.tipy.pl/artykul_6991,jak-usunac-plamy-z-kleju.html

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem z nich zadowolona, mają korzystną cene

    OdpowiedzUsuń
  16. Też używam tych maszynek i wcale nie są gorsze niż jakieś mega markowe..
    A piankę podkradam mężowi, ale on używa Gilette.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne:D obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście miałam wątpliwą przyjemność używania maszynek z Biedronki z serii dla facetów (bo nie zauważyłam, że są też 'babskie' :P) i to była jedna wielka klapa. Głównie przez to, że maszynki niedokładnie goliły, pomijały część włosków. Szkoda, bo cenowo bardzo się opłacają. Ciekawe, czy te z 'babskiej' wersji będą dokładnie takie same, może jeszcze odważę się spróbować ;) Póki co używam jednorazówek z Polsilvera ;)

    Pozdrawiam! +obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie były kiepskie i odłożyłam na bok, nie lubię ich ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet je lubię, chociaż wolę depilator:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam ich i byłam zadowolona, ale znalazłam swój ideał z Lidla rączka i 25 zapasów z potrójnym ostrzem i ruchomą główką za 16 zł, są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też po nie czasami sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja używam ich od lat i jak dla mnie są świetne i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też ich używam są ok chociaż ostatnio się ich jakość pogorszyła bo kilka mi się rozpadło(albo trafiłam na felerną partie)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja po nich mam krosty, drażnią mi skórę i przerzuciłam się na gillette :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Do tej pory używałam takich niebieskich z bica z 4 ostrzami, bardzo ostre, jedna starcza na dość długo, żadnych krostek po nich nigdy nie mam. A pianka do golenia? Używam żelu do golenia skino, też z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja mam pytanie, a czy takie małe golarki są warte kupna czy jednak warto to omijać szerokim łukiem http://www.open-youweb.com/tanie-golarki-i-maszynki-do-zmechaconych-ubran-opinia/ są różne sprzeczne opinie o nich, jedni mówią że działa całkiem dobrze a inni że praktycznie nic się nie da tym zrobić. Proszę napisać co sami myślicie, warto ryzykować?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +