Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

Krem pod oczy Decubal

Jakiś czas temu skończył mi się krem pod oczy, więc pojawienie się nowego było jak najbardziej na miejscu. Ucieszyłam się, bo krem Decubal przeznaczony jest do suchej skóry i w dodatku ma za zadanie regenerację i ujędrnienie okolic oczu. Niestety na mojej twarzy zaczynają być widoczne oznaki upływającego czasu w postaci zmarszczek mimicznych. Jak każda kobieta chciałabym jak najdłużej cieszyć sie świeżym spojrzeniem. Nie wyobrażam sobie mieć worków, cieni i kurzych łapek. Jedynie botox czy inny wynalazek mnie ratuje...

Ujędrniający i Regenerujący Krem pod oczy Decubal


Producent:

Skóra wokół oczu jest szczególnie delikatna i wymaga odrębnej pielęgnacji. Używaj zatem kremu pod
oczy rano i wieczorem, aby dokładnie nawilżyć skórę,co doda Ci zdrowego wyglądu. Ceramidy, kolagen
oraz kreatyna pomagają w lepszym napięciu cienkiej skóry, natomiast kwas hialuronowy oraz witamina E
regenerują skórę od środka.

Sposób użycia: Do codziennego stosowania skórę wokół oczu.

Opakowanie:

Jak większość kosmetyków Decubal, krem zapakowany jest w kartonik. Samo opakowanie kremu jest dość duże jak na tego typu kosmetyk, chociaż pojemność standardowa - 15ml. Opakowanie ma higieniczną pompkę, bardzo wygodne rozwiązanie. Pompka ani razu się nie zacieła. Dodatkowo zaznaczę, że jest to pompka która jedzie z kremem w górę, więc nic się nie zmarnuje. Opakowanie jest przezroczyste, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie produktu.

Zapach:

Krem ma lekko wyczuwalny zapach charakterystyczny dla kosmetyków bezzapachowych.

Konsystencja:

Krem ma lekką konsystencję, dzięki czemu szybko się wchłania.


Działanie:

Niestety, ale z przykrością stwierdzam, że kosmetyki do twarzy z tej linii nie są stworzone dla mnie.
Krem pod oczy przestraszył mnie i rozczarował. Przez pierwsze dwa tygodnie stosowania strasznie piekło mnie pod oczami. Bałam się go stosować...Krem stosuję od 1 lutego, dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Dzięki lekkiej konsystencji krem szybko się wchłania. Póki co nie mam problemów z cieniami i workami pod oczami, więc nie zaobserwowałam rozjaśnienia okolic oczu. Skóra jest faktycznie lepiej nawilżona. Zdarza się, że krem nałożony pod podkład roluje się. Nie jestem zadowolona z tego kosmetyku, głównie z powodu podrażnienia skóry. Oczy i ich okolice są obszarem o który boję się strasznie, a to okropne pieczenie naprawde napedziło mi stracha :/ Wygląda na to, ze jakiś składnik stosowany w tych kremach mnie uczula.

Skład:

Składniki (INCI): Aqua, Pentylene Glycol, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Cetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Octyldodecanol, Sodium PCA, Distarch Phosphate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, PEG-40 Stearate,Butyrospermum Parkii Butter, Creatine, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed
Collagen, Tocopheryl Acetate, Isocetyl Alcohol, Ceramide 3, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol, Sorbitan Tristearate, Carbomer, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin. Zawartość substancji lipidowych: 23%.

Żywotność po otwarciu:

12 miesięcy

Dostępność:

apteki, apteki internetowe.

Cena:

ok. 29zł



4 komentarze:

  1. Lepiej faktycznie go nie używać, skoro podrażnia. Mojej koleżance ostatnio dosłownie spalił się naskórek od kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kosmetyki które mnie podrażniają oddaje lub wyrzucam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze też szukam czegoś dobrego pielęgnującego skórę w okół oczu i tak patrzę od bloga do bloga czy znajdę jakąś zachwycającą opinię i nic, jeszcze nie znalazłam ;/ u Ciebie też widzę bez zachwytu produktem, a szkoda.
    Pozdrawiam Maya :**

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +