Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

Kwiat pomarańczy ku uciesze zmysłów...

Podczas wyprzedaży w H&M, wypatrzyłam wśród kosmetyków lotion o zapachu kwiatu pomarańczy. Kosztował tylko 5zł za 350ml, więc wzięłam. Oczywiście kluczową rolę grał tutaj jeden z moich ulubionych zapachów. Ciuchy w H&M sa okropne, ale kosmetyki, zwłaszcza na wyprzedaży, chętnie :)

Orange Blossom Body Lotion by H&M


Butla lotionu kojarzy mi się z orientem, dlatego tez dzisiaj podziwiamy ją na orientalnym tle.
Lotion mieści sie w wygodnej butli z pompką, która idealnie sobie radzi z dozowaniem produktu. Pojemność - 350ml. Konsystencja właściwa dla lotionu - jest rzadszy niż mleczko, lekki. Dobrze sie rozprowadza i wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Zapach - cudowny! Przyznam, ze trochę obawiałam się jak to będzie z tym kwiatem pomarańczy, czy zapach nie będzie zbyt chemiczny i drażniący. A tu takie zaskoczenie, że aż żałuję, że nie wzięłam więcej sztuk...Pachnie jak świeżo wyciśnięty sok z pomarańczy. Świeżo i słonecznie...Uwielbiam ten zapach. Niestety nie utrzymuje się na skórze zbyt długo. Nałożony wieczorem rano jest niewyczuwalny. Szkoda.


Ta piękna naklejka strasznie mi sie kojarzy z arabskimi budowlami :) One mają takie daszki :)
Powyższy lotion cudem pielęgnacyjnym nie jest, ale nie liczyłam na to. Kupiłam ze względu na obietnicę pięknego zapachu. Ta obietnica została spełniona.

Skład produktu


Niestety na drugim miejscu niedobra parafina, która uwielbia zapychać mi twarz. Jeśli chodzi o ciało, to raczej skóra na nim mi się tak nie zapycha. Swoją drogą jeszcze do niedawna myślałam, że Mineral Oil to dobry składnik (pewnie każdy tak myśli). Skoro coś jest mineralne to musi być dobre - pułapka!

Staram się ostatnio zgłębiać tajemnice składów i póki co wiem, że parafina i wszystko z końcówką -paraben to zło.

Lotion H&M/H&M/350/5zł (cena regularna 14,90zł)

9 komentarzy:

  1. tez taki mam , tylko w fioletowym kolorze ;)) i tez kupilam go w promocji za 5 zl razem z balsamem w takim ladnym pudeleczku :) ja tez uwielbiam kosmetyki z H&M, ciuchy tez <333 jeden z moich ulubionych sklepow !

    zapraszam do mnie madeinmepatcy.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście w najbliższej okolicy nie mam H&M-u, bo pewnie zaraz bym poleciała go obwąchać :D To również jeden z moich ulubionych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się opakowanie a i zapach pewnie jest świetny, i jeszcze 5zł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie zapach pomarańczy, ale kwiat pomarańczy strasznie mnie drażni.
    Nie dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z H&M, chyba wstyd ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. butla jest piękna! nie miałam nigdy kosmetyków do ciała z h&mu, jedyne na co kiedyś się skusiłam to błyszczyk który źle wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jeszcze nie widziałam balsamów itp. w H&M, aż kiedyś muszę poszukać jakichś :) a ten pewnie pięknie pachnie, aż chętnie bym go powąchała :)
    No tak, udało mi się wygrać a nie spodziewałam się :) dziękuję za gratulację :) tak się śmiałam, bo dzisiaj kupiłam to masełko z nivea a takie samo wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na świetną promocję trafiłaś z tym lotionem.

    OdpowiedzUsuń
  9. bBrdzo mi sie podoba te opakowanie :)
    Normalnie to strasznie się zaczytałam na twoim blogu, świetny jest tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +