Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

Lakier do paznokci Be Natural Wibo

Ów lakier nabyłam drogą wymianki. Na zdjęciu wyglądał na kolor tzw. curry czy też musztardowy, a okazało sie, że jest piaskowy...Bardzo ładny zresztą :)

Lakier do paznokci Be Natural Wibo


Lakier mieści się w 7ml buteleczce, ładnej i poręcznej :) Konsystencja jak dla mnie zbyt gęsta i gumowata, przez co ciężko sie nim maluje. Na szczęście mam teraz krótkie paznokcie, nie wyobrażam sobie malować tym lakierem długich. Pędzelek też jakiś dziwny - ścięty pod skosem, będę go musiała wyrównać...

Za to kolor piękny - rozgrzany piasek na słonecznej plaży...Na poniższym zdjęciu widać drobinki charakterystyczne dla sypkiego piasku.


Jak wspominałam lakier jest gęsty i gumowaty, wiec malowało sie nim ciężko. Robił smugi i prześwity. Nałożyłam trzy warstwy, a i tak widać, że paznokcie są nierówno pomalowane.


Światło dzisiaj u mnie marne, toteż ręce wyszły różowe...Mam żółte :) 

W ramach rekompensaty za brzydką pogodę, wstawiam parę zdjęć lakieru w letniej stylizacji :)


Także jeśli chodzi o lakiery Wibo, to moimi ulubieńcami nadal zostają lakiery z serii Express Growth.

13 komentarzy:

  1. Piekny ten kolorek :) moze u siebie w Rosmmanie taki znajde ja dobrze pojdzie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy te lakiery z jakiejś limitki nie były...

      Usuń
  2. Całkiem interesujący kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że bardzo dużo...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kolor ładny, chociaż na moich dłoniach mi sie nie podoba...

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolor:) Ja te ścięte pędzelki lubię, choć mam ich kilka i każdy jakby inaczej się zachowuje.
    Moją ulubiona serią Wibo jest Extreme Nails:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że ten pędzelek to jakiś wybrak :P Jaki sens ma ścięty pędzelek do lakieru?

      Usuń
  6. 3 warstwy to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ale chyba bym się na niego nie skusiła. I jeszcze te trzy warstwy ! :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek ładny, ale szkoda, że potrzeba aż 3 warstw ;x

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bardzo lubię serię Express Growth :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +