Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013

Nazywam się Ernestyna, jestem suchotnikiem

Tym wyznaniowym akcentem, charakterystycznym dla różnych spotkań terapeutycznych, spieszę donieść iż dostałam możliwość testowania kosmetyków marki Decubal obejmujących dwie serie Intensive do pielęgnacji bardzo suchej i atopowej skóry oraz serię Basic do codziennej pielęgnacji skóry suchej.

Kosmetyki Decubal:
  • Nie zawierają parabenów
  • Nie zawierają barwników
  • Są bezzapachowe
  • Nie testowane na zwierzętach

Nie przedłużając, przedstawiam bohaterów posta:


Do testów otrzymałam 11 pełnowymiarowych produktów do kompleksowej pielęgnacji ciała.

  • Kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji twarzy
 

  1. Eye Cream - Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy. Przywraca komfort i świeży wygląd skórze wokół oczu.
  2. Lips & Dry Spots Balm - Balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej  i suchej skóry.
  3. Face Vital Cream - Wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy. Krem przeznaczony do skóry dojrzałej.
  4. Face Wash - Nawilżająca pianka do mycia twarzy.
  5. Face Cream - Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy.
  • Kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji ciała 
 
  1. Hand Cream - Nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk. Zawiera filtry przeciwsłoneczne.
  2. Anti-Itch Gel - Łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej.
  3. Intensive Cream - Intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej.
  4. Shower &Bath Oil - Olejek pod prysznic i do kąpieli.
  5. Clinic Cream - Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej.
  6. Body Cream - Odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała. Przeznaczony do suchej i bardzo suchej skóry.
 Bardzo mnie ucieszyła ta propozycja współpracy i nie ukrywam, że pokładam w tych kosmetykach wielkie nadzieje. Być może suche skórki, chętnie podkreślane przez rożne podkłady i pudry wreszcie przestaną mnie nękać, a moje dłonie będą nawilżone stale, a nie tylko po nakremowaniu. Ale żeby nie było tak pięknie do testów włączam mojego brata - super suchotnika i w dodatku strasznego krytykanta :) Mężczyźni mają to do siebie, że nie dbają o pielęgnację tak jak kobiety. Mój brat ma charakterystyczne dla mężczyzn przesuszone, popękane usta oraz bardzo suchą skórę twarzy, która od przebywania na mrozie nabiera czerwonych suchych plam. Sama kiedyś miałam takie problemy ze skórą, że podejrzewałam u siebie skórę atopową. Kupiłam nawet na tą okazję krem AA do skóry atopowej, ale nie był spełnieniem moich oczekiwań. Ale fakt faktem, że od wielkiego mrozu, skóra mojej twarzy jest bardzo przesuszona i pojawiają sie na niej suche, łuszczące sie plamy. Dodam również, że w zimie chodzę bez rękawiczek i to również mi nie służy. Bywa, że między palcami robi mi się egzema (nie wiem czy to również podlega pod skórą atopową). Odczuwam nieprzyjemności podczas mycia naczyń i prania ręcznego - płyny mnie kują i pieką. Mam zatem nadzieję, że krem do rąk Decubal mi pomoże.

Zaczynam testowanie dzisiaj, już nie mogę się doczekać :)

7 komentarzy:

  1. ja już od tygodnia testuję ;)
    pianką i balsamem do ust już jestem zachwycona ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Udanego testowania :) P.S. Mam dokładnie ten sam problem jeśli chodzi o skórę dłoni :/

    OdpowiedzUsuń
  3. też będę testować i jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +