Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2013

Olejek pod prysznic i do kąpieli Decubal

Kosmetyków duńskiej firmy Decubal używam przeszło dwa tygodnie. Do niektórych zdążyłam sie już ustosunkować. Jedne przypadły mi do gustu bardziej, inne mniej...Na początek kosmetyk, który zdecydowanie przypadł mi do gustu.

Olejek pod prysznic i do kąpieli Decubal


Informacje ze strony producenta (KLIK):

Olejek pod prysznic i do kąpieli. Delikatnie oczyszczający olejek z naturalnym olejkiem jojoba do częstego stosowania pod prysznicem i do kąpieli, odpowiedni do pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i atopowej.
Skutecznie oczyszcza i jednocześnie zmiękcza skórę. Zapobiega wysuszaniu skóry podczas kąpieli dzięki zawartości naturalnych olejków roślinnych i witaminy E oraz łagodzi podrażnienia dzięki wyciągowi z rumianku.

Opakowanie:

Olejek mieści sie w poręcznej , plastikowej butli w kształcie walca. Butla wyposażona jest w mój ulubiony rodzaj zamknięcia - pstryk. Nie trzeba odkręcać itd. Także olejek jest bardzo wygodny w użytkowaniu. Pojemność to 200ml.


Zapach:
Oprócz olejku dostajemy w zestawie saszetkę zapachową o zapachu grejpfruta i sami decydujemy czy chcemy mieć kosmetyk bezzapachowy czy jednak z nutką aromatu. Ja oczywiście ochoczo wlałam saszetkę do olejku.
Dzięki saszetce olejek nabiera pięknego, delikatnego zapachu. Uwielbiam go! Nie jest to jednak cierpki grejpfrut, ale bardziej miły i orzeźwiający.



Konsystencja:
Olejek ma rzadką konsystencję charakterystyczną dla olejku, więc trzeba uważać, bo wylewa sie z ręki. Ja używając go korzystam z gąbki. Wystarczy jedna aplikacja wielkości małej łyżeczki, aby sie umyć. Ma żółty kolor zupełnie jak olej :)


Działanie:
Bardzo polubiłam ten olejek. Po jego użyciu skóra jest odczuwalnie nawilżona, miękka i taka aksamitna w dotyku. Fajne uczucie :) Można by sie pokusić o nienakładanie po jego użyciu balsamu, ale skoro mamy cały zestaw do suchej skóry, to używamy :) Poza tym ja lubię sobie nałożyć balsamik po kąpieli czy prysznicu. Olejek nie pieni się jakoś specjalnie.

Skład:


Żywotność po otwarciu:
12 miesięcy.

Dostępność:
apteki, apteki internetowe

Cena:
ok. 30zł



Olejek pod prysznic i do kąpieli Decubal/apteka/200ml +1,5ml/ok.30zł

5 komentarzy:

  1. Również pokochałam ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie to mój ulubieniec z całej serii kosmetyków Decubal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widze taki rozwiązanie z zapachem w saszetce. bardzo mądre;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nigdy nie używałam olejku pod prysznic.

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +