Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lutego 2013

Przepeowadzka, dzisiejsze oczko i kotek

  • Wczoraj postanowiłam przeprowadzić nieporęczną odżywkę Kallos (KLIK) (kończy sie swoją drogą) oraz serum z wymianki. I tu znowu doznałam szoku,bo serum było tylko na ściankach...


Każde poszło do nowego okrągłego pudełka. Warto zbierać fajne pudełka, zawsze mogą sie przydać...Także wymiankowego serum wyszło niecałe 200ml, miało być 400ml :)

  • Dzisiejsze oczko zrobione paletka Technic Electric wyraną w rozdaniu


Jak robić zdjęcia makijażu cyfrówką, żeby były ładne i wyraźne?

  • Kotek. Gdy tylko zwolni sie jakaś nieznana półka kotek już tam jest i udaje, że był tam cały czas...

21 komentarzy:

  1. piękny makijaż oczu, chciałabym kiedyś tak umieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie makijaż nie jest szczególnie wzniosły :)Ciągle mi coś nie pasuje...

      Usuń
  2. Oczko wyszło piękne :) Mam zawsze ten sam problem z moją cyfrówką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Technic oczywiście Electric? Ja swoją oddałam Szwagierce, trochę żałuję, ale tylko tego fioletu na dole, chyba drugiego z prawej :) Marzy mi się ta wersja z prawie samymi fioletami... Świetne cieniowanie a kolory super pasują do koloru Twoich tęczówek! Ja kiedyś w wymiance dostałam mega przeterminowany cień (mam pecha do przeterminowanych kosmetyków, co?;) za prawie pełną wodę Avene...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak Technic Electric. Strasznie mi sie ta paletka podoba, podobnie jak Matalix. Ta z filetami niespecjalnie, bo ja fioletu nie lubię ;/ Moje przeklęte, wstrętnobrazowe oczy fajnie wyglądają w żywych barwach. Zresztą taki make up pasuje do mojej osobowości ;> A daj spokój s tymi wymiankami. Blogerki straszne, a zachowują sie jak dzieci w piaskownicy :/ Nie masz farta :P

      Usuń
  4. ale Twoje zdjęcia są ładne i wyraźne ;) ja się doświetlam i włączam w aparacie tryb odległości mniejszej niż 80cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim aparacie nie ma takich wzniosłych funkcji, chyba...;> A tyle kasy za niego dałam ;/

      Usuń
  5. A jak się spisuje Kallos Jasmine u Ciebie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna odżywka, już dodałam linka do posta :) Można sobie poczytać.

      Usuń
    2. O super, już sobie czytam ;)

      Usuń
  6. ładny makijaż!
    a z wymianką - pewnie pod światło widać było, że jest go sporo, ale jest gęste i osiadło wszystko na ściankach a w środku pustka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie coś w tym "makijażu" nie pasuje...Albo brak dobrego pędzla albo nie wiem co...A z tą wymianką to od razu wiedziałam, że serum jest oszukane...Oceniałam, że jet go po pomarańczową kreskę no i mniej więcej tyle było. A ja wysłałam wszystko ładnie pięknie :/

      Usuń
  7. Dziękuję za tak obszerny i szczery komentarz. Dobrze napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski makijaz!!!!!!aaaaaaa ja tez taki chceee:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  9. otagowałam Cię http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/2013/02/w-lutym-dbam-o-paznokcie.html
    zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kotek :D A makijaż bardzo ładny :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niefajnie wyszło z tą wymianką :/
    Makijaż bardzo ładny, taki żywy i wiosenny :)
    Moja kocica też czai się na wszystkie wolne półki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny efekt dało połączenie tych cieni.
    A kot przeuroczy, ukradłabym ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +