Obserwatorzy

środa, 20 marca 2013

Anti-Itch Gel Decubal

Łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej 



Producent:

Wilgoć skoncentrowana w tubce, bez tłuszczu i jakichkolwiek środków konserwujących. Jeśli masz suchą, swędzącą skórę zalecamy, abyś zawsze miał przy sobie żel Decubal anti-itch, skuteczny jako pomoc w nagłej potrzebie, do użycia zarówno na ciało, jak i do twarzy. Żel Decubal Anti-Itch szybko wnika w skórę, wywierając natychmiastowe działanie kojące. Żel zawiera między innymi glicerynę oraz witaminę B5 i jest całkowicie pozbawiony tłuszczu. Dlatego nie stanowi alternatywy dla kremu natłuszczającego, którego wymaga codzienna pielęgnacja suchej, swędzącej skóry – jest jednak jego dobrym uzupełnieniem.

Sposób użycia:

Do codziennego stosowania na suchą i podrażnioną skórę całego ciała.

Opakowanie:

Fajna, poręczna, przezroczysta tubka. Od razu mi sie spodobała.

Zapach:

Bez zapachu.

Konsystencja:

Gęsty, zbity żel. Świetny! I jak pięknie wygląda w opakowaniu :)



Działanie:

Żel spodobał mi sie od razu jak go zobaczyłam. Tak ładnie wyglądał w tej przezroczystej tubce. Tylko nie za bardzo wiedziałam z której strony go ugryźć. Czy to żel do mycia czy do smarowania...? W końcu wykminiłam, że musi być to smarowidło. Stosowałam go głównie do smarowania nóg po goleniu, na szczęście nie powoduje podrażnień. Kosmetyk ma fajną, lekką żelową konsystencję. Gęsty zbity żel. Lekko się rozprowadza dość szybko wchłania. Trochę sie klei. Producent zapewnia, że żel ma działanie kojące, więc warto zawsze mieć go przy sobie. Zrobiłam serię eksperymentów polegającą na smarowaniu żelem mojego otartego nosa. Rzeczywiście przynosi ulgę. Nos nie szczypie. Jak tylko zobaczyłam ten żel wiedziałam, że jego przeznaczeniem jest chłodzenie mojej skóry po zejściu ze słonecznej plaży :D Dlatego też reszta żelu, która mi została, pojedzie ze mną w siną dal...

Skład:

Aqua, Glycerin, Pentylene Glycol, Methyl Gluceth-10, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Panthenol, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide.
Nie zawiera substancji lipidowych.

Żywotność po otwarciu:

12 miesięcy

Dostępność:

apteki, apteki internetowe

Cena: 

ok. 18zł



3 komentarze:

  1. Szkoda, że jeszcze tyle czasu do wypróbowania jego chłodzącego zastosowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała...

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowałam go kilka razy na ogolonych nogach. Świetnie łagodzi podrażnienia. Resztę zostawiam na lato.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +