Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry Decubal

Dziś kolejny kosmetyk otrzymany w ramach współpracy z firma Decubal - balsam do ust.

Balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry Decubal



Producent:

Wybierz efektywny produkt dedykowany do pielęgnacji suchych, spękanych warg, zadartych skórek, przesuszonych plam i drobnych pęknięć. Balsamu można użyć na każde miejsce sprawiające problem. Produkt pielęgnuje i wydajnie regeneruje skórę. Zawiera między innymi zmiękczającą lanolinę, a także wosk pszczeli powodujący, że rany szybko się goją. 

Sposób użycia:

Do stosowania na usta i miejscowo zmienioną skórę.

Opakowanie:

Balsam mieści sie w sporej tubce, jest go aż 30ml, więc starczy na długo. Tubka jest odkręcana, trzeba nabierać paluchem :) Poza tym tubka zapakowana jest w kartonik.

Zapach:

Kosmetyk niby bezzapachowy, a zapach ma bardzo wyraźny. Ale nie jest to przykra woń typowa dla kosmetyków bezzapchowych. Ja od razu wiedziałam co mi przypomina - maść nagietkową, którą musiałam stosować na przekłutą brew. Nie była moim ulubieńcem...Za to moja koleżanka uważała ja za odkrycie roku...

Konsystencja:

Konsystencja zwarta, kolor przezroczysty - dla mnie wazelina.

Działanie:

Używałam balsamu głównie na usta. Dlaczego? Konsystencja balsamu to nic innego jak wazelina, śliska i zapychająca. Nie lubię wazeliny. Nie wyobrażam sobie nakładać takiego tłuściocha na inne miejsce niż usta. Działanie kosmetyku jest dla mnie przeciętne. Używam na noc, przed wyjściem z domu, w domu - działa wyłącznie powierzchniowo, nie wchłania sie. Tym sposobem nie jest w stanie pomóc mojej suchej skórze - usta jak były suche przed stosowaniem balsamu tak nadal są.
Mój brat, którego przymusiłam do stosowania balsamu, też nie był zachwycony. Stwierdził, że to zwykła wazelina, więc po co przepłacać...

Skład:

Petrolatum, Lanolin, Paraffinum Liquidum, Cera Alba, Ricinus Communis, Seed Oil, Salicylic Acid, Tocopherol. Zawartość substancji lipidowych: 99%.

Żywotność po otwarciu:

12 miesięcy

Dostępność:

apteki, apteki internetowe

Cena:

ok. 20zł



Balsam do ust Decubal/apteka/30ml/ok.20zł

2 komentarze:

  1. A ja go lubię i widzę działanie na moich też suchych ustach

    OdpowiedzUsuń
  2. No taka właśnie wazelinka :) Ja lubię, uwielbiam wręcz, Tisane i on się najlepiej na moich usteczkach sprawdza. A taką wazelinkę to używam nieśmiertelnej beczuszki z Oriflame, czyli Tender Care kremik, o różnych zapachach

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +