Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2013

Eliksir Wibo

Szminek z reguły nie używam. Mam małe nadąsane usteczka stworzone dla błyszczyków. Pewnego dnia wpadłam przypadkiem na zakładkę wymiankową u annywanny i ujrzałam tam kulki Wibo na które miałam już dawno ochotę. A, że mało opłacalna jest wymianka jednego kosmetyku dobrałam również szminkę Eliksir. Od pewnego czasu jest istny szał na tą pomadkę, ale ja nie skusiłam sie nawet podczas wyprzedaży -40%. Ale wymianka to co innego i szminka miała być bardziej błyszczykowa, wiec bezpieczna dla mnie.

Pomadka Eliksir nr 5 Wibo


Producent:

Podkreślone i nawilżone usta

  • nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie
  • trwalsza niż błyszczyk
  • najmodniejsze odcienie sezonu
Nabłyszczająca formuła pomadki  zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 9 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.




Szminka mieści się w mało atrakcyjnym opakowaniu. Nie będę sie nad tym rozwodzić, bo inne blogerki zrobiły to wielokrotnie. Gramatura standardowa 4,2g. Kolor który dorwałam to nr 5 - neutralny bezpieczny beż. W smaku taka sama jak szminki Color Trend z Avonu. Przynajmniej smakowały tak 10 lat temu jak ich używałam :)

No dobrze, ale czy moje podejście do szminek zmieniło sie po wypróbowaniu Eliksiru? TAK! Uwielbiam tą szminkę! Lekko sunie po ustach i daje piękne "mokre" wykończenie. Schodzi równomiernie i dość szybko. Ale mnie to nie przeszkadza, bo traktuję ją jak błyszczyk. Kolor na ustach jest bardzo delikatny, z tego co czytałam wszystkie kolory takie są. Dla mnie bomba! Nie lubię kryjących szminek, bo trzeba być precyzyjnym w nakładaniu, trzeba mieć usta, no i przeważnie takie szminki brzydko schodzą. W przypadku Eliksiru nie muszę mieć nawet lusterka. Nawet jak wyjadę poza kontur ust to wielkiej krzywdy nie będzie. Dodatkowo szminka nawilża usta niczym balsam. Na pewno dokupię jakieś inne odcienie...

Efekt na ustach


Dodam jeszcze, że mam jasno różowe usta i dlatego kolor jest tai jasny. Właścicielki ciemniejszych pewnie uzyskają ciemniejszy odcień.

Polecam dziewczynom, które lubią naturalny efekt oraz kusząco lśniące usta :) W najnowszej gazetce Rossmanna widziałam, ze znów są w promocji -  5,99zł.

Eliksir Wibo/Rossmann/4,2g/8,69zł

22 komentarze:

  1. Wiedziałam, że pokochasz Eliksirki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też posiadam Wibo Eliksir i bardzo ją sobie chwalę, aczkolwiek rzadko jej używam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie podoba, nie lubię za bardzo nudziaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. O ! Jak mają promocję to muszę dokupić kilka kolorków bo są świetne, bardzo polubiłam te produkty !

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię je!
    Posiadam dwie sztuki i uważam, że są bardzo fajne jak na małą kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka kolorów i bardzo lubię te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy je wychwalają a ja cięgle jej nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. No normalnie mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię pomadek, ale ta ma taki śliczny kolorek...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś na nie patrzyłam, jednak nie mogłam się zdecydować i jeszcze poczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba ją jednak kupię, jeszcze teraz jak znów jest promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna szminka, dzisiaj idę do Rossmanna i coś czuję, że bez niej nie wyjdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękna ta szminka! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Love this nude color! This is a cool place to be at! Your blog is pretty awesome! I was just looking at some of your other posts and think it's really entertaining! I think you'll see some more of me here;)!

    Come by mine, and let me know if you like it too! We could follow each other on GFC, Bloglovin, and Instagram too!

    Stay in touch;)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam praktycznie identyczny kolor ale z Celii, ja jednak preferuję mocniejsze odcienie szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ohh.. Poluje na takie nudziaki ;) chyba się do Rossmana wybiore jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez ją mam i bardzo często gości na moich ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +