Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

Hand Cream Decubal

 Nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk



Producent:

Zwróć szczególną uwagę na ochronę skóry rąk wyjątkowo narażonej na wysuszenie. Krem do rąk jest
bogaty w składniki odżywcze. Zawiera między innymi naturalny olejek z awokado, który pielęgnuje skórę,
witamina E dostarcza jej dodatkowej wilgoci, kwas hialuronowy pomaga utrzymać wilgotność, a silikon
tworzy na skórze warstwę ochronną.

Sposób użycia: 

Do codziennego stosowania na skórę rąk.

Opakowanie:

Mała, poręczna tubka - słaby punkt - klapka do zamykania. Cały czas miałam wrażenie, że się urwie. Pojemność 100ml.


Zapach:

Bardzo wyczuwalny dla mnie więc oddałam go mamie :)
 
Konsystencja:

Konsystencja kremu bardzo gęsta, treściwa, ale dość dobrze się rozsmarowuje i wchłania.

Działanie:

Jak dla mnie krem całkiem przeciętny, nawilżał tylko na chwilę. Dodatkowo strasznie mi śmierdział, więc oddałam mamie, która ma popękane i przesuszone dłonie. Mojej mamie całkiem odpowiadał. Zauważyła, że jej ręce wyglądają lepiej i po nałożeniu kremu ma jakby ochronę na nich :)

Skład:

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Lanolin, Isopropyl Myristate, Petrolatum, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glyceryl Stearate, Tocopheryl Acetate, Pentylene Glycol, Dimethicone,
Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Persea Gratissima Oil, Sodium Cetearyl Sulfate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.
Zawartość substancji lipidowych: 37%.

Żywotność po otwarciu:

12 miesięcy

Dostępność:

apteki, apteki internetowe

Cena: 

ok. 17zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +