Obserwatorzy

środa, 27 marca 2013

Intensive Cream Decubal

Intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej


Producent:

Ten krem jest kremem tłustym, zawierającym 71% lipidów i przeznaczony jest do zastosowania na szczególnie narażone, uszkodzone, spękane, zaczerwienione i podrażnione obszary na skórze. Krem zawiera aktywne składniki – między innymi kompleks ceramidów identycznych z tymi występującymi w skórze oraz witaminę B3, która regeneruje i aktywuje w skórze produkcję dokładnie tych składników tłuszczowych, których suchej skórze brakuje. Olejek jojoba zmiękcza i koi skórę. Lekka konsystencja powoduje, że krem jest przyjemny w użyciu nawet przy bardzo wrażliwej skórze.

Sposób użycia:

Do codziennego stosowania na skórę suchą i atopową.
Opakowanie:

Mała, miękka tubka. Pojemność 100ml.

Zapach:

Bezzapachowy.

Konsystencja:

Krem jest wyjątkowo zbity i twardy. Ciężko wydostać go z opakowania. Jeśli ktoś chciałby go np. w zimie nosić w torebce to taki zamarznięty krem już w ogóle nie ruszy z tuby.



Działanie:

W pierwszej kolejności wypróbowałam go na swoim bracie. Stosował go na twarz przez tydzień czasu. Przypominam, że mój brat ma suche placki na twarzy, które wymagają ostrego nawilżania, wiec pomyślałam, że taki Intensive Cream to dobry pomysł. Niestety krem nic nie zdziałał.

Ja stosowałam go do pielęgnacji całego ciała, a głównie łydek np. po goleniu. Krem jest bardzo treściwy, jeszcze bardziej niż kremy do ciała o których pisałam wcześniej. Przez to wolniej się wchłania i pozostawia tłustą warstwę. Z tego względu widziałabym go jako krem dla narciarzy :) Osobiście do twarzy bym nie stosowała, bo głównym składnikiem kremu jest parafina :/ Ale do ciała jak najbardziej, zwłaszcza dla przesuszonej skóry. Pozostawia ją nawilżoną, miłą i gładką w dotyku.

Skład:

Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Aqua, Pentylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Methyl Glucose Sesquistearate, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Niacinamide, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Phytosphingosine,Cholesterol, Galactoarabinian, Xanthan Gum, Caprylic/
Capric Triglyceride, Sodium Stearoyl Lactylate, Sodium Citrate, Polyglyceryl-3, Methylglucose Distearate, Tocopherol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide.
Zawartość substancji lipidowych: 71%.
Żywotność po otwarciu:

12 miesięcy

Dostępność:

apteki, apteki internetowe

Cena: 

ok. 24 zł


6 komentarzy:

  1. Jestem niestety posiadaczka suchej skóry więc może ten krem okazalby się skuteczny.Kto wie,może się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki tłusty specyfik bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo ostatnio tej firmy na blogach... Ja jeszcze niczego nie używałam od nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam atopowej skóry, za to często bywa przesuszona. Być może wypróbuję. Recenzja bardzo zwięzła i rzeczowa. Zawarłaś najważniejsze informacje. Podoba mi się :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra go używa i bardzo go wychwala;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +