Obserwatorzy

niedziela, 3 marca 2013

Intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i bardzo suchej Decubal

Oto kosmetyk firmy Decubal, który przypadł mi najbardziej do gustu z całej serii:

Intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i bardzo suchej Decubal



Producent:

Krem może być używany na całe ciało. Pomaga skórze w odbudowie jej naturalnej bariery ochronnej, chroniącej przed działaniem wody, wiatru i warunków atmosferycznych. Krem do ciała Decubal Body Cream zawiera wiele aktywnych i cennych składników, między innymi naturalne olejki oraz witaminę E, glicerynę i lanolinę, które szybko wnikają w skórę,odżywiając ją i chroniąc.

Sposób użycia:

Do stosowania na skórę całego ciała

Opakowanie:

Krem  mieści sie w miękkiej, plastikowej tubie. Zwyczajna tuba z otwieranym wieczkiem. Wieczko sprawia wrażenie jakby sie miało zaraz urwać...Pojemność - 250ml.


Zapach:

Krem ma lekko wyczuwalny zapach charakterystyczny dla kosmetyków bezzapachowych. Nie jest to jednak woń bardzo uciążliwa. Po wsmarowaniu praktycznie niewyczuwalna.

Konsystencja:

Krem ma świetną treściwą konsystencję. Nie jest jednak bardzo gęsty, nie jest też tępy w smarowaniu. Lekko kremowy kolor (żółtawy).


Działanie:

Jestem bardzo zadowolona z tego kremu. Stosowałam go codziennie przez dwa tygodnie. Skóra po zastosowaniu kremu jest natychmiastowo nawilżona. To nawilżenie utrzymuje sie aż do następnej kąpieli (nie, że za tydzień, ale codziennej...). Uczucie po nałożenie kremu porównałabym do drugiej niewidzialnej, lepszej skóry...Skóra jest miękka i gładka w dotyku. I to uczucie cały dzień jest ze mną! Nawet pod spodniami, których nie cierpię...Do dobrego nawilżenia wystarczy mała ilość produktu. Ja stosowałam krem raz dziennie przez dwa tygodnie i ubytek kosmetyku jest bardzo mały. Zużyłam może 1/3 opakowania. Dodam, że jestem średniej wagi i budowy...

Zdziwiło mnie kiedyś na jednym z blogów iż dziewczyna wykorzystała taki krem cały w dwa tygodnie. Jak ja bym przeczytała, ze krem starcza na dwa tygodnie, w życiu bym nie kupiła takiego niewydajnego produktu. Wiec taka mała prośba: fajnie było by podawać przy takich recenzjach wiadomość o swojej sylwetce. Wiadomo, ze jak ktoś jest większy to i balsamu więcej zużyje niż jakaś chudzinka :) W przeciwnym razie wiadomość o wydajności może być dla jakiegoś smarowidła krzywdząca.

Odchodząc od dygresji, jak dla osoby o średniej budowie, krem jest bardzo wydajny. Jak najbardziej polecam!

Skład:

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Isopropy Myristate, Lanolin, Petrolatum, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glyceryl Stearate, Tocopheryl Acetate, Cetearyl Alcohol, Tocopherol, Ceteareth-20, Sodium Cetearyl Sulfate, Dimethicone, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.
Żywotność po otwarciu:

12 mięsiecy

Dostępność:

Apteki, apteki internetowe

Cena: 

ok. 24 zł

Krem do ciała Decubal/apteka/250ml/ok.24zł

12 komentarzy:

  1. Bardzo go lubię :)
    Wersję białą, również.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie ta wersja i biała wersja są bardzo podobne, jedyne co różni je konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony krem ma lżejszą konsystencja niż biały. Mimo to wolę czerwony.

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że dla mojej suchej skóry mógłby być idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością - u mnie się sprawdza :)

      Usuń
  4. Nie nam tej firmy...zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk na oczy ;) Ale zapewne byłby idealny dla mojej suchej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka Decubal dopiero wchodzi na polski rynek.

      Usuń
  6. To chyba musi być dobry skoro dobrze nawilża :)?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +