Obserwatorzy

sobota, 30 marca 2013

Kremowy balsam do ciała z olejkiem arganowym Isana

Jak tylko zobaczyłam ten produkt w gazetce Rossmanna wiedziałam, że muszę go mieć. Musze go mieć, bo edycja limitowana i w dodatku to olejek i to arganowy. Tak pisało w gazetce...W sklepie już nie wdawałam sie w szczegóły z etykietą tylko kupiłam. W domu okazało się, że to nie olejek tylko balsam i że nie edycja limitowana...

Kremowy balsam do ciała z olejkiem arganowym Isana


Balsam mieści sie w poręcznej butli o pojemności 250ml. Jak dla mnie mały, bo zawsze kupuje kosmetyki o dużych pojemnościach, tak jest ekonomiczniej :) Sam kosmetyk jest rzadki, leisty, przez co szybko sie zużywa. Wsmarowuje sie średnio. Jak się weźmie za dużą porcję to trzeba sie namęczyć z wsmarowaniem. Zapach jest przyjemny i delikatny i to mnie trochę rozczarowało. Miałam w głowie woń kuracji z olejkiem arganowym i myślałam, że zapach balsamu będzie równie atrakcyjny. Niestety nie. Ale i tak smarowidło całkiem, całkiem :) Szkoda, ze to nie olejek...

Obietnice producenta



Balsam Isana/DR/250ml/ok. 6zł w promocji

9 komentarzy:

  1. używałam balsamów z Issany i również nie byłam z niego do końca zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że nie próbowałam.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także jeszcze go nie miałam :)
    Na razie poluje na kakaowe masło do ciała :)

    Dużo ciepła życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ale firmę lubię wiec się skuszę chyba :)
    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale Isana ma kilka fajnych produktów :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś jeszcze go nie widziałam...
    Wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt i mokrego dyngusa! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +