Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

Lakier Miyo Mini Drops Mix

Bardzo mi się podobają lakiery z shimmerem. Całą zimę marzyłam o białym lakierze z białym shimmerem...Niestety marzenie się nie spełniło. Dorwałam za to ostatnio coś całkiem podobnego:

Lakier Miyo Mini Drops Mix


To chyba jakaś nowa seria kolorów Mini Drops...Podobało mi się wiele lakierów, a to sie rzadko zdarza :)
Lakier mieszka w malutkiej 7 ml buteleczce. Dla mnie w sam raz, po co robić większe?

Kolor to mleczna biel ze zmielonymi flejksami :P Tak, tak mnie to wygląda na drobniutko zmielone flejksy (KLIK). Lakier jest dość rzadki - taki jak na shimmery przystało. Dzięki temu łatwo sie rozprowadza nie robiąc prześwitów. Schnie w ekspresowym tempie.


Trwałość lakieru mnie powaliła! Mam go na paznokciach już czwarty dzień i anie jednego odprysku, ryski, odchodzenia lakieru, nic! Świetna sprawa :)

Prezentacja - na zdjęciu trzy warstwy lakieru


Już go wiedzę latem na opalonych dłoniach i stopach...

Lakier Miyo/Drogerie Jaśmin/7ml/2,99zł

11 komentarzy:

  1. ja mam mleko z shimmerem z Wibo do frencza nr 6 i kocham miłością ogromną!:) ten bardzo podobny i też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest top, wiec ciężko o kolor. Liczy się efekt :)

      Usuń
  3. fajnie, że ma w sobie drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutki, ale jak dla mnie to mógłby mieć trochę większe krycie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu są trzy warstwy :) Poza tym to jest top, więc nie ma mowy o kryciu.

      Usuń
  5. Ładny, drobinki idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, delikatny kolorek:)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +