Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

Nabyte w mijającym tygodniu...

  • Udało mi sie kupić za zawrotną cenę 2,50zł sztuka Balsam po opalaniu Złota Perła Bielenda oraz Mleczko do opalania Bielenda oba z serii Bikini Bio Eko. Kupione oczywiście w sklepie "Wszytko po 2,50zł". Zdziwiła mnie ta cena, myślałam, ze stare, ale oba są ważne do końca 2013 roku, a ja mam zamiar korzystać z nich latem. Miałyście z nimi do czynienia?

  • Drugim świetnym nabytkiem sa dwa błyszczyki Yves Rocher, oba po 2,99zł sztuka. Do pomarańczowego dołączona była zawieszka z lusterkiem. Oba mają długi termin przydatności. Były jeszcze miniaturki mleczek i toników YR za 1,99zł.
  • Otrzymałam również przesyłkę z wygraną od Siouxie W związku z tym, że to moja 5! wygrana w tym roku, na jakiś czas daję sobie bana na udział w rozdaniach. Co za dużo to niezdrowo :)  Wygrałam zestaw kosmetyków nieznanej mi firmy Gerovital - Krem do rąk, Maseczkę Regenerującą oraz coś co cieszy mnie najbardziej Serum na kontur oczu i ust. Mam nadzieję, że nie będzie mnie piekła skóra po tym serum...W paczce znalazłam również próbki oraz firmowy długopis :) Siouxie - dziękuję Ci raz jeszcze za miły prezent ;)
  • Odebrałam dziś z poczty wygraną u Ani - Jedwabnej - cudownie świecacy, iskrzący, pachnący, złocisty olejek do ciała Sephora. Uwielbiam takie świecące olejki :D Jak on będzie pięknie świecił na opalonej skórze :D Już nie mogę się doczekać aż będę mogła go używać :D Również dziękuję Aniu :)

I jak Wam sie podobają moje nabytki? Ja jestem bardzo zadowolona :)

18 komentarzy:

  1. ten olejek Sephory ponoć jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz niżej mi szczęka opada jak pokazujesz co kupiłaś i w jakiej cenie ;)
    Ooo...no to faktycznie masz rozdaniowe szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwa z Ciebie farciara! jak nie kosmetyki w super cenach to szczęście w rozdaniach :) no no! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o okazyjne zakupy to rzeczywiście miewam farta, ale z innymi dziedzinami już mniej...

      Usuń
  4. ale masz szczęście, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam 2 te olejki od sephory:) Kupilam je bedac w Paryzu:) juz nie moge sie doczekac lata by moc je uzywac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać używania, zwłaszcza, ze prawdopodobnie będzie to nad morzem...:D

      Usuń
  6. Szczęściara :D
    Fajne zakupy w dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. olejek wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo zazdroszczę tych balsamów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek mnie zainteresował, szczerze mówiąc :) A reszta... zastanawiam się, w jaki sposób pozbyć się uczulenia na pył. W rękawiczkach będę musiała pracować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...Uczulenia nie da sie pozbyć, trzeba zmienic pracę...

      Usuń
  10. słyszałam wiele dobrego o tym olejku, muszę się kiedyś skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedzialam ze w takich sklepach sa tak tanie kosmetyki :) Ceny "zawrotne"... gratuluje udanego polowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no nie! muszę się przejść po wszystkich sklepach typu "2,50", ale znając moje szczęście to nie znajdę ani jednej fajnej rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +