Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

O jak Oriflame!

Firmę Oriflame znam i lubię od wielu lat. Przeważnie jestem zadowolona z zamawianych kosmetyków. Tylko raz mi sie zdarzył tzw. bubel - cień w płynie Visions, sklejał powieki, brr...Było to jeszcze w szkole średniej. Byłam wtedy konsultantką Avonu, ale nabywałam również Oriflame. Miałam wtedy paru swoich ulubieńców m.in. podwójne cienie do powiek Visions, lakier do frencha, podkład, którego nazwy nie pamiętam, ale wiem, że miał aż 35ml i go wycofali :/, błyszczyk Visions taki w tubce z granatową nakrętką, a w środku przezroczysty błyszczyk z niebieskimi drobinkami - też wycofany! Aż się łza w oku kręci, bo od czasu używania przeze mnie tych kosmetyków minęło 10 lat...W tym tygodniu kończę 28...Czemu jestem taka sentymentalna?!

Ale wracając do powodu dla którego robię kosmetyczne wspominki. Ostatnio w blogsferze zaczęły pojawiać sie posty współpracowe z Ofiflame. Zazdrościłam, a jakże! Nawet pod jednym z takich wpisów wyraziłam swoje zdanie - "Dlaczego mnie nikt nie proponuje takiej współpracy"! Przecież testowanie czegoś co sie zna i lubi to sama przyjemność i wiadomo czego sie można spodziewać. Trudno, obeszłam się smakiem i poszłam spać :P Nie minęła doba i napisała do mnie Agnieszka, konsultantka Oriflame z propozycją współpracy :D A dalej wiadomo :P

Nie obyło sie bez chwil grozy - przesyłka szła 8 dni! Pierwszy raz mnie coś takiego spotkało i już nawet myślałam, że komuś sie moja przesyłka przykleiła :/ Na szczęście dziś odebrałam ją całą i zdrową :D Oto zawartość, którą przesłała mi Agnieszka KLIK.


Jak widać na załączonym obrazku dostałam do testów trzy produkty pielęgnacyjne i trzy produkty kolorowe. Pragnę dodać, że Agnieszka sama dobrała dla mnie kosmetyki, zerkając jedynie do mojego Profilu Kosmetycznego :) Wybór jak najbardziej trafiony.

Ale od ogółu do szczegółu:
  • Krem do rąk Silk Beauty z proteinami jedwabiu i ekstraktem z orchidei
  • Oczyszczający preparat przeciw wypryskom z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu
  • Żel pod oczy Essentials
  • Tusz do rzęs Hyper Stretch
  • Kredka do powiek Very Me Double Trouble
  • Pomadka do ust Power Shine w odcieniu Trendy Berry - zawsze o niej marzyłam :D Mam błyszczyk z tej serii i go uwielbiam!
Także przez najbliższy czas będę się zajmować testowaniem powyższych kosmetyków z czego cieszę się niezmiernie :D

Podaję również namiary na stronę Agnieszki, za której pośrednictwem możecie sie zapisać do Klubu Oriflame i zostać konsultantką czy też zapoznać się z ofertą Oriflame - www.aga.oristart.pl.


21 komentarzy:

  1. nigdy nic nie zamawiałam z O. częściej z Avonu, ale i tak mega rzadko! lubię podotykać, pomacać, powąchać i kupić a nie czekać aż ktoś przyniesie;) co prawda ostatno dostałam cały pakiet pielęgnacyjny z O. od cioci i nie wiem kiedy to zużyję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam zawsze lubiłam zamawiać z katalogów :)

      Usuń
  2. Do mnie też leci przesyłeczka od Agi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nic nie zamawiałam z Oriflame, ciekawa jestem jak będzie sobie dawała radę pałeczka na pryszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez dawno nic nie miałam, bo nie mam dostępu do żadnych konsultantek. Pałeczka - dobre :P

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy. Też lubię tę firmę, bo ma naprawdę kilka perełek. Sama od daaawna nic nie zamawiałam, bo w sumie nie mam w pobliżu żadnej znajomej konsultantki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam ten błyszczyk :). Niestety ich kosmetyków chyba z 6 lat nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten błyszczyk był super!!! Później wprowadzili złotą wersję, ale to nie to samo. I ten smak...

      Usuń
  6. Oh kosmetyki z Oriflame tez bym potestowala bo moj ostatni kontakt z tymi kosmetykami byl 14 lat temu:( a teraz niestety nie mam do nich dostepu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego preparatu na wypryski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona "różdżka" na wypryski - działa całkiem dobrze!
    Ja bardzo lubię Oriflame, nie wszystko jest super, ale czasami potrafią mnie ich kosmetyki mile zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy działa, bo mam takiego dziada na brodzie, że wstyd wyjść z domu :/ Mnie przeważnie kosmetyki pasowały...

      Usuń
  9. Sama chętnie bym przetestowała :) Nie znam za dobrze tej firmy, choć trafiło do mnie parę ich kosmetyków kąpielowych i były świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na stronę Agnieszki - www.aga.oristart.pl. Za jej pośrednictwem możesz się skontaktować z Agą lub zapisać do Klubu Oriflame i zostać konsultantką :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na stronę Agnieszki - www.aga.oristart.pl. Za jej pośrednictwem możesz się skontaktować z Agą lub zapisać do Klubu Oriflame i zostać konsultantką :)

      Usuń
  11. Ja jakoś nie mogę się przekonać do Oriflame...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam większych problemów z tymi kosmetykami. Ale spotkałam sie np. z blogerkami, które również unikały Oriflame, ale jak dostały za darmo to są zachwycone...

      Usuń
  12. Ja osobiście bardzo lubię kosmetyki z Oriflame, aż sama się zapisałam. Oprócz tańszych kosmetyków mogę także dobrze zarobić. Jeżeli ktoś też jest zainteresowany tańszymi kosmetykami (czasem nawet darmowymi) lub zarobieniu fajnej kasy. Napisz do mnie jak masz jakieś pytania :) tel.692 782 675 lub na gadu 4773578, lub na mail navcia@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +