Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

Paleta cieni za 2,50zł?

Od podejrzanych kosmetyków trzymam się z daleka, ale ta paleta wyglądała tak porządnie i pięknie! Same popatrzcie:


Paleta była zapakowana w kartonik. Od razu mnie zainteresowała, bo była dość ciężka i spora. W środku 18 przepięknych cieni. Na opakowaniu widnieje informacja, że cienie są perłowe i przeznaczone dla profesjonalistów...:D Na samej palecie piszą, że w środku znajdziemy cienie matowe, z shimmerem i perłowe, no to jakie w końcu?!


Kolory sa tak piękne, że nie mogłam nie kupić tej palety! W rzeczywistości sa bardziej nasycone, ale u mnie w domu szaro, buro i ponuro i w ogóle 20 cm śniegu za oknem :/

Prezentacja:


W tej palecie nie ma koloru, który by mi sie nie podobał. Cienie są na szczęście perłowe. Pigmentacja cieni obłędna! Osypują sie, ale które tego nie robią? Na bazie trzymają sie cały dzień. I w dodatku pięknie pachną :D

Znawczynie, co powiecie o składzie cieni?


Na moje oko skład podobny do innych znanych cieni...Paleta oczywiście chińskiej produkcji :)  Tak na marginesie chciałam przypomnieć, że słynny Sleek, który teraz juz kosztuje blisko 40zł również produkowany jest w Chinach. Ale oczywistym jest, że każda kobieta pragnie tego co droższe, a nie koniecznie lepsze...Ja lubię różne możliwości, a Sleek jak dla mnie szału nie robi. Jestem już za stara na sugestie i marketing szeptany :)

Przykładowe makijaże:

Ten niebiesko-grafitowy jest po prostu przepiękny :P Moje oko wygląda w nim fantastycznie. I to tyle jeśli chodzi o zalety posiadania brązowych oczu...


I drugi, który na żywo lepiej sie prezentował. Na zdjęciach wszystko się zlalo :/


I co myślicie na temat chińskiej palety za 2,50zł? Obecnie jest moją ulubioną, bo ma wszystkie odcienie, które lubię i chętnie stosuję.


Paleta cieni/sklep "Wszystko po 2,50zł"/2,50zł

47 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa A można spytać gdzie tą paletka nabyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że to oczywiste :P W sklepie "Wszystko po 2,50zł"

      Usuń
  2. Jestem zdania że z bazą każdy cień, nawet za 2,5o zł może wyglądać super. Tutaj widać że nawet bez bazy jest ok:) Ta paletka zdecydowanie nie wygląda na swoją cenę. Lubię tak się zaskakiwać jakością taniutkich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest masywna i wygląda na porządną i cienie świetne :D

      Usuń
  3. I jeszcze w dodatku kolory są super dobrane, nie tak jak w Sleekach z których pasują mi np 3 kolory na dwanaście a reszta raz na ruski rok;) kurcze, muszę taką znaleźć, tylko czy w innych sklepach tego typu też będzie? akurat szukam jakiejś palety, a tu taki post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o.O w mojej okolicy zlikwidowano wiele takich sklepów ale skutecznie zachęciłaś mnie do odwiedzenia tych, które jeszcze działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sa naprawdę świetne sklepy tego typu :D Czasem można znaleźć cuda :)

      Usuń
  5. Naprawdę piękna ta paleta i nasycone kolorki. W życiu nie pomyślałabym, że dałaś za nią tylko 2,50 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, co prawda ja nie lubię perłowych cieni, i jestem za tym, żeby kupować tylko to co mi się przyda i co bedę używać, ale 2,50zł robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem z Wrocławia, właśnie przeszukuję internet w poszukiwaniu takich sklep u mnie w mieście, ale nie widzę takich typowo "2,50"

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Na żywo są jeszcze bardziej udane i jakie zgrane :P

      Usuń
  9. kolory bardzo ładne, Sleek jest spoko, ale tak jak napisałaś, też się osypuje więc po co przepłacać jak można mieć taką super paletkę za tak śmieszną kasę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sleek jest spoko, ale z ceną to już przesadzają! Ja mam jedną paletkę i wiecej nie zmierzam...

      Usuń
  10. Taka fajna paleta za 2,50? Aaaa....no po prostu genialne! Kolorki piękne :) Będę szukać takiego sklepu w pobliżu :)

    Nie wiem czy już to pisałam, ale masz cudowny kolor oczu! :) Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie się zastanawiam dlaczego los mnie pokarał takimi szkaradnymi ślepiami. Nienawidzę ciemnych oczu, u nikogo! Ale niebieskie z piękną granatową obwódką...to by było coś...Pomalowałabym tylko rzęsy tuszem i sru! A tak musze sie paprać i kombinować, żeby jakoś uatrakcyjnić bure spojrzenie :/

      Usuń
  11. Jakby co to napiszę do Ciebie maila, a jeszcze w weekend rozejrzę się po okolicy czy nie znajdę jakiegoś takiego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za sleekiek też nie przepadam- cienie jak cienie. Cieni perłowych raczej używam na imprezy. Gdzie kupiłaś tak tanio tę paletkę? Bardzo ładne makijaże. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. w moim nie ma :( a paletka świetna! no nie mogłaś kupić dwóch:)? no wiesz!

    OdpowiedzUsuń
  14. chetnie bym wzięła:) ale koszt przesyłki przewyzszy cene palety:) poszukam w kilku sklepach moze znajdę podobne perełki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro są po 8zł + przesyłka...:) Dasz ok. 9zł za wszystko i masz 18 świetnych cieni :)

      Usuń
  15. cena super,jest tam kilka moich ulubionych kolorków:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorki ładne i fakt paleta nie wygląda na taką w cenie 2,5.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Ja kupowałam małe paletki po 2-3 cienie i czasem były super a czasem kiepsko się nakładały, powstawały nierównomierne "mazy", ale nie szkoda było wydanych pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nosa :P Te cienie od razu wyglądały na dobre :D

      Usuń
  18. no proszę, jak Ci się udało! śmieszne pieniądze za niezłą jakość!
    ja kiedyś sobie kupiłam mini paletkę z szarościami w tego typu sklepie- 'wszystko po...' i także okazał się dobrym zakupem, cienie dobrze napigmentowane, długo się trzymają- z bazą oczywiście.
    a do tego osławionego Sleeka mnie nie ciągnie w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jednego Sleeka wiec i mam porównanie. Nie wiem czy paleta za 2,50 ni jest lepsza...

      Usuń
  19. Też ostatnio sobie sprawiłam paletkę cieni za 2,99zł - również chiński sklep - i jestem z nich bardzo zadowolona, szczególnie z odcieni, choć brakuje mi takich ładnych brązów, jak u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w sklepie "Wszystko po 2,50zł"

      Usuń
  20. Śliczna jest ta paletka i taka kolorowa, normalnie zazdroszczę u mnie w chińskim nie ma takich cudów.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. za taką cene i dla takich kolorów aż żal nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne kolorki ale perłowe wykończenie nie dla mnie, wolę mat lub delikatną satynę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki i blask - idealne. Prześliczna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również zamierzam napisać coś na temat swojej paletki z chińczyka która służy mi równie poczciwie, jak Tobie. To mój odpowiednik palety Urban Decay 2! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. dzisiaj trzymałam tę samą paletkę w ręce, zastanawiając się czy brać czy nie :) w rezultacie odłożyłam, ale teraz pewnie po nią wrócę :)
    a jak jest z trwałością tych cieni?

    OdpowiedzUsuń
  26. no kurcze! jak nie używam cieni tak ta paleta (za 2,5!!!) bardzo mi się podoba i chyba umiałabym się nią obsłużyć :) a może tak odwiedzisz ten sklep jeszcze raz i wykupisz wszystkie? ;) chętnie bym taka przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  27. Normalnie jak będę u rodziców, to się przejdę do Chińskiego Marketu i obadam takie paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice blog!
    Would you like to follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  29. ej, świetna jest!
    też bym brała :D ale mogli dać za nią chociaż 'dychacza' :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze aż ciężko uwierzyć, że kosztuje tylko 2,50 !

    Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam ostatnio ta paletkę na wystawie i jak ją zobaczyłam również w padły mi w oko te kolory :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +