Obserwatorzy

czwartek, 7 marca 2013

Wymianka i zakupy

Co za szlachetny wizjoner wymyślił instytucje wymianki?! Dzięki niej nabyłam już tyle fajnych rzeczy i pozbyłam sie niechcianych! Przyłapałam sie ostatnio na tym, że jak wchodzę na jakiegoś nowego bloga, to najpierw szukam zakładki z wymianą :P Poza jednym razem, wszystkie moje wymianki były wręcz wzorowe.

Ostatnio poczyniłam prze zajebistą wymiankę z Antoniną Guzik z bloga Antonina Guzik prezentuje...


Wybrałam sobie:
  • Mgiełkę Hawaiian Shores Avon - uwielbiam ten zapach!!! Kojarzy mi sie ze słońcem, morzem, które kocham, wakacjami...Kocham, kocham, kocham!!! Jeśli ktoś ma na zbyciu, chętnie przygarnę :D
  • Cień Catrice, piękny rozświetlajacy, cieszy i ozdabia oko jednym słowem :)
  • W gratisie otrzymałam dwa lakiery: brudny róż Wibo oraz czerwień Miss Sporty
Także jeszcze raz dziękuję za miłą wymiankę oraz zaprszam Was na bloga Antoniny.

Drugi zestaw to zakupy u Obsession z bloga Obsession Blog. Zakupy, bo niestety nic u mnie nie zainteresowało Obsession :)

Wybrałam:
  • Podkład Lirene City Matt - kolejna podróż sentymentalna, miałam taki pare lat temu...
  • Błyszczyk Vipera Gross - ponoc powiększa usta...
  • Cień My Secret - lubię takie iskrzące cienie.

Do Obsession również zapraszam - nie zdziera ze swoich klientów :P

11 komentarzy:

  1. Ja też będę wychwalać wymianki, świetna sprawa! :) I polecam się na przyszłośc ;) A teraz wskoczę do Obsession :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna sprawa o ile się trafi na uczciwą blogerkę...:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W buteleczkach ładne, ale czy spiszą się na paznokciach..:)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem czy ten błyszczyk z Vipery powiększa usta. Miałam kiedyś coś podobnego (z MissSporty chyba) ale po za szczypaniem nie robił nic :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie błyszczyk z tych szczypiących, nie lubie takich...Użyłam go parę razy i nie widziałam powiększenia...Zobaczymy co będzie dalej :)

      Usuń
  4. Fajna wymiana i zakupy :) Ja muszę dołożyć wreszcie coś do mojej zakładki wymiankowej :)
    Pozdrawiam i obserwuję, będę tutaj częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze w żadnej wymiance nie brałam udziału, ale wszystko przede mną. To chyba niezły pomysł, każdy ma u siebie jakieś kosmetyki które chętnie wymieni na inne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Już wycofali ją ze sprzedaży :( W czerwcu zeszłego roku...Fajny, morsko-wakacyjny zapach :)

      Usuń
  7. Ten lakier z miss sporty jest bardzo ladny i trwaly :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +