Obserwatorzy

niedziela, 31 marca 2013

Wyniki rozdania

W pierwszych słowach mego posta chciałam podziękować za życzenia pod poprzednim postem. 
Jeśli ktoś mnie czyta regularnie wie, że ja nigdy żadnych życzeń nie składam...
Nie składam, bo nie obchodzę świąt :)

W drugich słowach mego posta chciałam podziękować zimie.
Miło, że jesteś z nami tak długi czas i że sypnęłaś 20 cm śniegu, 
jednak możesz już spokojnie odejść!!!

W trzecich (?!) słowach mego posta, chciałam ogłosić, że moja mała zgrabna rączka, najpierw spisała, później wycięła, a następnie zamieszała i wylosowała zwycięzcę rozdania :)

Jest nim:


Zaraz wysyłam do Ciebie maila i czekam na odpowiedź w ciągu doby, czyli do jutra do 10.30.
Wiem, że termin dość krótki, ale w piątek wyjeżdżam i dłuuugo mnie nie będzie. 
Tzn. na blogu będę, ale kosmetyków do wysyłki taszczyć ze sobą nie zamierzam...

Także gratuluję zwyciężczyni i czekam na odzew :)
 


12 komentarzy:

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +