Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

Zakupy i make-upy dwa

Odkryłam ostatnio rzecz niesłychaną. Przechadzałam się po sklepie "Wszystko po..." patrzę a tam przy kasie koszyczki z kosmetykami Manhattan, Astor, Basic i inne za 6zł szt. Coś tam obejrzałam, rozkodowałam, stwierdziłam, że stare i poszłam. Następnego dnia byłam w innych tego typu sklepie i tam też te firmówki. Tym razem wzięłam to co wydawało mi się najmniej podejrzane- matowy top Basic oraz błyszczy Basic, jak sie okazało również matowy :D

W innym sklepie kupiłam pachnący Lakier Vollare za 2,99zł oraz dwie perfumki w kształcie ust za 50gr sztuka :D Oczywiście nie będę ich używać, ale są takie śliczne :D


Były do wyboru tylko dwa odcienie z tych błyszczyków, oba mocne. Nie wiem czy nie za mocne dla mnie...I okazało sie, że są matowe...Chyba wrócę po ten drugi :P Były jeszcze matowe nudziaki Manhattana.



Lakier pachnący brzoskwinką, ponoć :P Nie wiem jeszcze nie malowałam :) I kolor jaki ładny :)



Całuśne perfumki z bliska :)






Oczęta

Numer raz



Numer dwa





Mogę pomóc w dystrybucji tanich kosmetyków jakby któraś była chętna :)
Wiadomo - trzeba sie spieszyć, bo taki towar wiecznie nie leży :P

15 komentarzy:

  1. niebieski lakier świetny :) ciekawe czy rzeczywiście pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest morski :) I rzeczywiście ładnie pachnie, dzisiaj sprawdziłam :)

      Usuń
  2. makijaże ładne, pierwszy zwłaszcza :) a buteleczki słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a czemu nie będziesz używać perfum? make-up 1 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam skłonność do alergii, więc staram się nie używać podejrzanych kosmetyków. Jedynie lakiery do paznokci nie wzbudzają mojego strachu :P

      Usuń
  4. Pierwszy makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy makijaż bardzo mi się podoba :)
    Flakoniki cudnie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  6. W Pepco są też kosmetyki znanych firm za niskie ceny :). Ja ostatnio kupiłam lakier do paznokci Sally Hansen za 9,99zł. Oczywiście tak jak mówisz są też rzeczy raczej nie nadające się do kupienia, widać, że są stare np. lakiery, ale można też znaleźć skarby, które mają np. jeszcze rok ważności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście nie ma Pepco :( Dużo tanich kosmetyków bywa starych, ale z drugiej strony rzadko która kobieta się na tym zna i kupuje...

      Usuń
  7. zaproś mnei do znajomych katarzyna banaszak na fejsie a dodam cie do grupy

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak udane zakupy za niewielkie pieniądze :) Perfumy rzeczywiście wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +