Obserwatorzy

czwartek, 14 marca 2013

Znajdź Swój Ideał z Vichy!!!

Dzisiaj rano dostałam maila od wizaż.pl z cynkiem, że można otrzymać zestaw próbek Vichy. Nie za bardzo wiedziałam co trzeba zrobić aby taki zestaw dostać, toteż spisałam apteki w moim mieście, które takie próbki mają rozdawać i udałam sie w miasto :P W jednej aptece jeszcze nie mieli, ale już w drugiej dostałam zestawik bez problemu :)


W skład zestawu wchodzą:
  • Aqualia Thermal - Nawilżający krem kojący i wzmacniajacy - 3ml
  • Idealia - Rozświetlający krem wygładzający - 3ml
  • Normaderm Anti-Age - Przeciwzmarszczkowy krem zwalczający niedoskonałości - 1,5ml
  • Liftactiv Serum 10 - Serum widocznie odmładzające - 1,5ml
  • Neovadiol GF - Krem poprawiający gęstość skóry i proporcje twarzy - ok. 1,5ml
 

Tak się teraz zastanawiam po co pani w aptece się mnie pytała do jakiej cery, skoro zestaw zawiera próbki przekrojowe...No i chyba dostępny jest jeden zestaw, taki jak powyżej... A zresztą nie wiem, bo nie miałam nigdy styczności z produktami Vichy...Wiadomo, że po takich małych próbkach niczego się nie dowiem, ale
skoro dają to trzeba brać :P

Aby dostać zestawik należy wejść na stronę Vichy, sprawdzić które apteki w naszym miescie oferują darmowe próbki, a następnie udać sie do takiej i poprosić :)

11 komentarzy:

  1. Życzę Ci zatem, abyś znalazła swój ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nigdy nie byłam przekonana do marki Vichy, a próbki mnie tylko w tym utwierdzały... ale może u Ciebie się coś sprawdzi- daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe czy w mojej dadzą mi bez problemu

    OdpowiedzUsuń
  4. też dostałam maila dzisiaj, chyba się udam do apteki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa, muszę poszukać najbliższej apteki z tymi próbkami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam maila, ale wywaliłam do kosza... chyba jednak pójdę pogrzebać i skuszę się na próbki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za cynk! Z tego co zdążyłam się zorientować, tylko w jednej aptece w moim mieście będzie ten zestawik, z chęcią się po niego przejdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są 2 zestawy :) ja dostałam ten co Ty a moja mama do cery dojrzałej :) typowo p/zmarszczkowy

    OdpowiedzUsuń
  9. jej ja uwielbiam produkty vichy tylko szkoda, że są drogie:<

    OdpowiedzUsuń
  10. w mojej jeszcze nie mają, ale po mailu też już dzisiaj dzwoniłam i Pani ma mi odłożyć

    OdpowiedzUsuń
  11. też dziś dostałam tego maila, znalazłam aptekę, ale tam jeszcze nie byłam :) ciekawe czy jutro jeszcze się załapię

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +