Obserwatorzy

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

1 kwietnia...

...u mnie w mieście wiosna w pełni...


Zdjęcie zrobione wczoraj wieczorem. Ponad 20 cm śniegu napadało w jedną noc!!! W zimie tyle nie było. Dzisiaj już widzę roztopy. Na szczęście...

Kosmetyki czekające na swoją recenzję...:)

Całość...


Pielęgnacja...


Kolorówka...


Minęła mi jeż złość na ShinyBoxa :P Czerwona szminka wcale nie jest tak mocna jak inne blogerki piszą...Jest bardzo delikatna i smaczna :D Lakier Opi i cień Maybelline sprawdzę, najwyżej pójdą na wymiankę :) A ryżowe masło...ponoć nie czuć ryżem. Nie wiem nie otwierałam.

Zauważyłam, że niektóre osoby po ogłoszeniu wyników rozdania postanowiły mnie opuścić...Nieładnie!!! W związku z tym, że jestem w posiadaniu screenów ekranu (hahahahaha), przy następnym rozdaniu opublikuję pełną listę tych osób :D Kocham takie rzeczy :D Właśnie, dziołuszki, które robicie rozdania - aby wykluczyć z następnych rozdań osoby bezczelne, róbcie screeny z obserwatorami. Jest trochę zachodu, ale myślę, że warto :P

Co polecicie na przebarwienia na twarzy? Pyszczysko mam tak przebarwione (blizny po wypryskach), że żal patrzeć w lustro, grrr.....Przydałby się też jakiś krem silnie nawilżający...Znacie jakiś w dobrej cenie?


19 komentarzy:

  1. cZekam na recenzje tych produktów :) Szczególnie masła z Delii :)
    No niektórzy są chamami, bo tylko tak można nazwać te osoby..
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to samo, ssypie i sypie! Ładny pogodowy żarcik :)

    Ooo uwielbiam porozdaniowych dezerterów, jednak się trafili :/ Niezły pomysł z tą listą.

    Na przebarwienia to polecam tonik z octu jabłkowego. Serio :) Tanio, naturalnie i szalenie odżywczo. Rozjaśnia i nawilża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ocet jabłkowy, ale służy mi do picia na schudnięcie :P Nie działa :/Spróbuję więc kłaść go na ryjek :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też się nie mogę doczekac stosowania mydełka...

      Usuń
  4. czekamy na recenzję :)
    a z tymi obserwatorami to świetnie to wymyśliłaś ;D
    ja Cię nie opuszczę ;D (jak to brzmi) nie usunę się z obserwatorów w sensie i zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to jest chamstwo czego ludzie nie robia by dostac kosmetyki...a na blizny to masc z wit a przynajmniej ja tak uzywam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę się nazbierało, czekam na recenzje :) u mnie również tyle śniegu napadało... koszmar :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zużywać po kolei, nie lubię marnotrawstwa...

      Usuń
  7. Co prawda na rozdanie się spóżniłam,lecz zapraszam na moje - wiosenne z Gatta :)

    Ja na przebarwienia stosuję Vichy Normaderm i u mnie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że na Vichy mnie nie stać :) Niestety :(

      Usuń
  8. a mnie tak na prawdę wali czy ktoś odchodzi czy nie;) czekam na Lirene...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa...:) Lirene miałam juz daaawno temu dwa razy i byłam zadowolona, ten nic się nie zmienił :)

      Usuń
  9. Przykre jest to, że ktoś kliknie obserwację tylko dla kilku kosmetyków..Życie..

    Ciekawi mnie Deliowe masełko, nie widziałam go nigdzie w drogerii..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to masełko w ogóle nie ciekawi - jest ryżowe, fuj! Dostałam w darmowym ShinyBoxie...Były 4 różne masełka a ja dostałam ryżowe...

      Usuń
  10. Pogoda u mnie bardzo podobna i to nie prima aprilis:)
    A przy swoim rozdaniu którego wyniki ogłosiłam wczoraj, miałam dokładnie taką samą sytuację :) było 169, dziś są 164 osoby :)) śmiać mi się trochę chce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie śnieg juz topnieje, ale zimno jest :/ No tak, ale jak zrobisz kolejne rozdanie to te osoby znowu przyjdą. Dlatego ja będe prowadzić statystyki :P

      Usuń
  11. u mnie też taka wiosna xD..ale plus że jest ciepło więc wychodzę na spacer plus do tego na śnieżne bójki z rodzeństwem xD

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +