Obserwatorzy

niedziela, 14 kwietnia 2013

Pierwsze nadmorskie zakupy kosmetyczne

Dzisiaj poczyniłam pierwsze zakupy kosmetyczne na obczyźnie :P Wszystko raczej niezbędne, na zachcianki muszę dopiero zarobić :P

  • Całość
  •  Kaufland

- Mydło w płynie - do mycia rąk - 2,49zł/litr.
- Żel do higieny intymnej z aloesem Venus - mój ulubiony - 4,40zł/500ml
- Szampon Bambi - lubię! - 1,99zł/150ml
  • Biedronka

- Pianka do golenia Skino - jeszcze lepsza niż wersja do skóry wrażliwej - 3,70zł/300ml
- Szampon Elisse do włosów zniszczonych - fajny - 4,99zł/500ml
- Żel-krem do skóry wrażliwej - 4,99zł(chyba)/150ml
- Płyn micelarny - nie trzeba nikomu przedstawiać - 4,49zł/200ml

  • Leclerc

- Żel pod prysznic+balsam 2 w cenie 1 - świetna promocja, Kozie Mleko lubię :) - 8,29zł/500ml+400ml
- Zmywacz do paznokci - zwykły, najzwyklejszy - ok. 1,40zł/50ml

  • Pepco
- Zalotka do rzęs - stara sie rozlatuje i robi mi ała :/ Ja to jest, ze moją pierwszą zalotkę miałam ok. 8 lat, a teraz co parę miesięcy muszę kupować nowa? - 4,99zł. Jak juz coś zarobię, to chcę kupić termiczną...
- Kredka do paznokci Manhattan - 4,99zł
- Patyczki do skórek Donegal - 1,99zł

Byłam też w Netto i spotkałam tam płyn dwufazowy produkowany dla tegoż sklepu za 4,99zł/200ml. Miałyście? Co o nim wiecie i powiecie? Nie kupowałam, bo wcześniej wzięłam micela z Biedry.

I dzisiejsze oczka :) Zrobione za pomocą Technic Electric i Sleek Sunset. Tradycyjnie na żywo wygląda o wiele lepiej...I nie mam zeza!!!


22 komentarze:

  1. mega cena zestawu z ziaji! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo chciałam napisać :)

      Usuń
    2. To lećta do Leclerka jak macie :P W moim rodzinnym mieście nie ma :/ Była jeszcze wersja Masło Kakaowe :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też :) Ale mało wydajny jak do moich włosów :/

      Usuń
  3. jak tylko będę w biedronce muszę kupić ten żel-krem do skóry wrażliwej :) świetna promocja tego zestawu ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wspaniałości kupiłaś a cena zestawu Ziaji kusząca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładnie jesteś pomalowana:P

    OdpowiedzUsuń
  6. no widać, że staranie wykonany makijaż :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli na żywo wyglądają jeszcze lepiej, to wpadam w dziki zachwyt :)
    Napiszesz coś więcej o biedronkowym szamponie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze na żywo jest lepiej, bo zdjęcia makijażu wychodzą mi zawsze nieostre i kolory bywają przekłamane. O szamponie napiszę jak go poużywam. Póki co jestem na tak :)

      Usuń
  8. Niezłe zakupy! Wiele z tych kosmetyków znam (głównie te biedronkowe) i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ernestyno, piękne masz oczyska!:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +