Obserwatorzy

czwartek, 18 kwietnia 2013

Żel pod prysznic Balea

Zestaw kosmetyków Balea wygrałam jakiś czas temu w rozdaniu u MoinqNrw z bloga "O wszystkim i o niczym czyli Moniq bloguje". Wokoło ochy i achy na sam dźwik słowa "Balea", ale ja za stara już jestem żeby się ekscytować czymś czego nie znam :) Ale skoro owy zestaw wygrałam, to nie pozostało mi nic innego jak przetestować i sie ustosunkować.

Żel pod prysznic o zapachu Słonecznej Pomarańczy Balea


Żel mieści sie w przezroczystej poręcznej butli o pojemności 300ml. Nic szczególnego butli nie wyróżnia spośród innych.
Sam żel jest bardzo gęsty i trochę żałuję, że nie rozcieńczyłam go wcześniej tylko pod koniec butli :) Po prostu nie wpadałam na ten pomysł...Zapach żelu jest fantastyczny - iście soczysta, słoneczna pomarańcza. Od razu na myśl przychodzi lato, słońce, piaszczysta plaża, morze, na szczęście dwie ostatnie rzeczy mam teraz na co dzień :D
Produkt spełnia swoje główne zadanie, czyli mycie ciała. Dobrze sie pieni, nie klei. Fajny kosmetyk :)

Skład produktu


16 komentarzy:

  1. Lubie pomarańczowe zele... gdybym miała do niego dostęp to dla samego zapachu bym kupiła :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomnialas dodac ' i jest tani jak barszcz ' ;-) ciesze sie ze przypadl ci do gustu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no tego nie wiem czy jest tani czy nie, przecież dostałam :)

      Usuń
    2. No tak ale generalnie kosmetyki od Balea sa tanie - ichnie zele cenowo nie przekraczaja powiedzmy 1,50 euro czyli cos kolo 6 zl a to i tak cena jest jeszcze zawyzona bo wiele zeli kosztuje 85 centow czyli powiedzmy te 3 zlocisze :)
      Jak tam praca-trzymasz sie jeszcze ;)?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pomarańcz to jeden z moich zapachowych faworytów :)

      Usuń
  4. już sobie wyobrażam zapach.. mmm :D
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam ale zapach taki lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten żel i używam, ale w porównaniu z innymi dość blado wypada. Nie podoba mi się, że jest tak rzadki, ale zapach ma super. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +