Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

Błyszczyk Luminelle Yves Rocher

Kolejny „łup” z mojego ulubionego sklepu :D Tak, tak kupiłam dwa błyszczyki Yves Rocher w cenie 2,99zł/sztuka. Co prawda za błyszczykami w tubce nie przepadam, ale cena atrakcyjna no i żadnego kosmetyku YR w swojej karierze nie miałam.

 Błyszczyk Luminelle Yves Rocher


Błyszczyk mieści się w miękkiej tubce z dzióbkiem o pojemności 10ml. Nakładamy go bezpośrednio lub paluchem, czego nie znoszę :/

Konsystencję ma bardziej rzadką niż gęstą, taki błyszczyk który nastolatki lubią :P Ma mnóstwo drobinek i barwi usta na malinowo. Dodatkowo ma smak malinowy.


Całkiem przyjemna rzecz taki błyszczyk, który udało się upolować za 2,99zł, ale rzadko go używam bo jednak sposób nakładania mnie zniechęca. Ale efekt daje ładny – mokre migoczące usta. Oczywiście dzięki tej wodnistej konsystencji błyszczyk się szybciej zjada niż nakłada, ale co robić :P

Z tego co patrzyłam na stronę Yves Rocher to te błyszczyki w cenie regularnej kosztują 9,90zł, więc tragedii cenowej nie ma. Nie zmienia to faktu, że dychy bym za niego nie dała



Błyszczyk YR/Sklep "Wszystko po..."/10ml/2,99zł

5 komentarzy:

  1. Ale tanizna! Też nie cierpię nakładać paluchem:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie przepadam za tubkowcami, przeszkadza mi i sposób aplikacji i konsystencja, bo przeważnie są zbyt oleiste.. Kurczę, jak ja bym chciała żeby takie ceny był normalnie w sklepach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ten blysCzyk też by można pędzelkiem nakładać wtedy nie było by problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczysty efekt daje ten błyszczyk;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +