Obserwatorzy

środa, 8 maja 2013

Nawilżający krem na dzień cera sucha i wrażliwa Nivea


Nawilżający krem na dzień cera sucha i wrażliwa Nivea


Krem mieści się w szklanym, solidnym i ciężkim za razem słoiczku. Słoiczek zapakowany jest w kartonik jak na kremy Nivea przystało. Pod wieczkiem oczywiście sreberko zabezpieczające.


Pojemność standardowa - 50ml. Zdziwiła mnie konsystencja - gęsta i treściwa. Niby dobrze, w końcu krem jest przeznaczony do skóry suchej, jednak myślałam, że będzie lekki, taki ciapaty :) Mimo to krem dobrze sie rozsmarowuje i wchłania, na czole jednak pozostawia tłustą warstwę (a skórę mam suchą).

Właściwości kremu:


Najważniejszy jednak jest fakt, że nie zapycha specjalnie mojej skóry (tzn. coś tam mam zapchane, ale winiłabym moją obecną dietę...) i zauważalnie nawilża. Odkąd go stosuję z mojej twarzy zniknęły niespodzianki, które zgotował mi poprzedni krem. Twarz jest nawilżona, suchych skórek brak :) Szkoda, że "robi" tłuste czoło...

Skład produktu


Szukałam kremu bez parafiny wysoko w składzie, ten ma ją niżej i zauważyłam dopiero teraz, że są super "modne" parabeny...

Może któraś z Was poleci dobry nawilżający krem, bez zapychaczy i w rozsądnej cenie?

Krem Nivea/Biedronka/50ml/ok.11zł

17 komentarzy:

  1. Ja całkiem lubię kremy Nivea i co jakiś czas do nich wracam. Wybieram jednak te do cery normalnej lub mieszanej

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja też myślałam, że ten krem to taki rzadziaczek bardziej. Ja bym Ci poleciła oliwkowy z Lambre za ekstra skład i działanie, ale to byś musiała kupować przez internet..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jednak zapchał kiedyś tam... w końcu prawie wcale zrezygnowałam z kremów i przeszłam na oleje

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Nivea Soft. Jest rzadki, lekki i nie zapycha:) Do tego jest tani i ma różne pojemności od 50 ml do 300 ml. Największą pojemność można kupić w Biedronce za niecałe 17 zł, taniej chyba nigdzie się nie kupi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja twarz nie polubiła się z kremami Nivea, były zbyt ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  6. nawilżający, to under20! hydra, ma dobre opinie, sama bylam z niego w miare zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś kremy Nivea, ładnie pachniały miały fajną konsystencję ale nie robiły szału na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam obawy przed kremami nivea :) mogę polecić trochę 'niszowy' krem do suchej skóry 'melisa' firmy uroda, dostępny w naturze za 6-7 zł - nie zostawia tłustej warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  9. parabeny nie są takie złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam, dałam mu dwie szanse i mnie uczulał ;/ oddałam siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kremy z Nivea. Mimo tych parabenów sprawdza się u mnie najlepiej ze wszystkich testowanych kremów

    OdpowiedzUsuń
  12. Też miałam ten kremik, wersję do cery mieszanej i tłustej, i też jakoś mnie nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam Ci kremy z AA :) moja mama ma suchą skórę i wypróbowała wszystkie chyba dostępne kremy na rynku, jedyne które uratowały jej skórę to właśnie kremy z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż się wzdrygam jak widzę ten krem bo wpadł kiedyś w moje ręce i szkód na buzi mi narobił ;(
    Ale mogę powiedzieć wiele dobrego o kremach z naturalnych składników, krótki termin przydatności i lodówka do przechowywania ale jakość bez porównania :))

    OdpowiedzUsuń
  15. W tej chwili używam intensywnie nawilżającego z Bandi. Jestem bardzo zadowolona. Mimo, ze mam mieszaną cerę, po zimie była przesuszona. Teraz wszystko się normuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +