Obserwatorzy

czwartek, 6 czerwca 2013

Delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy skóra sucha i wrażliwa Be Beauty

Już bałam się, ze nie dostanę tego żelu, ale w końcu się udało. W sąsiedniej wsi jest tylko jedna Biedronka, więc jak się człowiek zagapi to musi jechać do wielkiego miasta – Kołobrzeg :) Tym sposobem udało mi się kupić jeden jedyny, ostatni egzemplarz i chwała mu za to, że czekał na mnie.

Delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy skóra sucha i wrażliwa Be Beauty

Żel mieści się w miękkiej 150ml tubie, przyjemnej dla oka jak dla mnie. Tak się w ogóle zastanawiam czy te żele mają zostać wprowadzone do stałej oferty czy to taki jednorazowy rzut?
Konsystencja żelu jest bardzo przyjemna – gęsta i kremowa. Tak właściwie to bardziej krem do mycia twarzy niż żel...


Zapach-cudowny! Uwielbiam! Żel jest bardzo delikatny, nie szczypie w oczy ani nawet gdy skóra jest podrażniona. Mam nadzieję, że żel zostanie włączony do stałej oferty, bo lubię go jeszcze bardziej niż nawilżający, który jest w stałej ofercie. Mimo iż jest to żel nawilżający, to ja jakoś nadal mam silną potrzebę użycia kremu po jego zastosowaniu. Może skóra nie jest aż tak bardzo ściągnięta, ale zawsze. Ale nie mam mu za złe i nadal będę kupować.

Obietnice producenta


Sposób użycia oraz skład produktu




Żel Be Beauty/Biedronka/150ml/4,99zł

9 komentarzy:

  1. Nie próbowałam tego żelu, opakowanie jest ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego żelu do twarzy z biedronki, ale ten brzmi kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, może przy następnej wizycie w biedrze zaopatrzę się w niego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i bardzo lubię, one już są w stałej ofercie, zmieniały tylko szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zastanawiałam czy będą w stałej ofercie i są,zmieniła się szata graficzna opakowania i z tego co widzę tym różowym zastąpiono mój ulubiony nawilżający z takimi niebieskimi kuleczkami :( ten też lubię, ale chętnie stosowałabym zamiennie z tym wycofanym, no szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie kupuję kosmetyków w Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się na początku też bardzo jego zapach podobał. Ale teraz jest zwyczajnie nudny:P
    Nie oczyszcza głęboko, jest bardzo delikatny, ale nie potrzebuje dobrego oczyszczania. Od tego mam maski:P Też zamierzam go dalej kupować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i uwielbiam, dla mnie jest jeszcze lepszy od micelarnego nawilżającego :)
    Nie wysusza, dobrze myje, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +