Obserwatorzy

czwartek, 26 września 2013

Be my cupcake!

Te dwie cudnej urody babeczki kupiłam w nadmorskim namiocie. Każda 5zł. Były cztery smaki do wyboru: truskawka, jagoda, czekolada i wanilia. Ja skusiłam się na dwa ostatnie, chociaż cały czas jestem przekonana, że wanilia to kokos...Tak mi pachnie...


Babeczki sa cudnej urody i cieszą moje oko. Trzeba je nabierać paluchem - tego nie lubię ;/


Błyszczyki sa raczej lepkie, mają zwartą konsystencję. Nie wprowadzają nic do codziennej pielęgnacji ust. Najważniejsze, że cieszą moje oko :D


Takie z nich maleństwa:


7 komentarzy:

  1. Ważne, że ładnie wyglądają i pachną, nie muszą działać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie gadżeciarskie błyszczyki nigdy nie robią nic dobrego dla ust. Dobrze chociaż, że im nie szkodzą :) Kiedyś pewnie bym się skusiła ze względu na sam wygląd opakowania, ale teraz już z tego wyrosłam.
    CO NIE ZMIENIA FAKTU, że wyglądają naprawdę super! :)

    Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam prawie 30kę, więc mam jeszcze czas na wyrastania z ładnych rzeczy :)

      Usuń
  3. super efektowne opakowanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie bajeranckie błyszczyki :D Mam jeden w kształcie babeczki, ale rzaaadkooo go używam, bo nie lubię aplikacji paluchem :<

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +