Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2013

Holograficzna zachcianka

Jak na osobę, która nie lubi malować paznokci, dużo tu ostatnio o lakierach do paznokci. Dzisiejszy jest wynikiem nadmorskiej zachcianki...z nudów. Widziałam podobne lakiery w necie jakiś czas temu i efekt nawet do mnie przemawiał. Za którymś razem w końcu się skusiłam. Decyzja łatwa nie była, to najdroższy lakier w mojej kolekcji - kosztował aż 15zł. Osobiście uważam, ze to zdzierstwo!

Lakier do paznokci z efektem holograficznym nr 1


Właściwie miałam ochotę na inny odcień (było chyba 5 do wyboru), ale akurat się skończył to zadowoliłam się poniższym:


Pięknie się mieni, czyż nie? :)

Lakier mieści się w masywnej buteleczce o pojemności 14ml. Konsystencja lakieru jest rzadka, ale dwie warstwy dają pełne krycie i wspaniały holograficzny efekt. Mnie kojarzy się z tęczą - w zalezności od perspektywy widać niebieskie, zielone, fioletowe, żółte i pomarańczowe pasy.


Lakier jest bardzo trwały - wytrzymuje parę dni bez żadnego uszczerbku. Koniec końców chyba jest wart swojej ceny?

Lakier holograficzna/stragan nadmorski/14ml/15zł

10 komentarzy:

  1. efekt jest świetny, od dawna podobają mi się takie lakiery :)
    a biorąc pod uwagę pojemność to cena nie jest taka straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż taki drogi nie, ale ja wielbicielka lakierów nie jestem, więc dla mnie zdzierstwo :P

      Usuń
  2. Piękności! Lubie holoski i ten jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wszystkie kolorki holo od Allepaznokcie i ich efekt bardzo lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam lakiery holograficzne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest! mam prawie taki sam z BPS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery hologramowe świetnie wyglądają na paznokciach :D
    Bardzo mi się podoba ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba efekt!

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +