Obserwatorzy

sobota, 28 września 2013

Irysek Lemax

Za blogerkami ciężko nadążyć. Mimo iż lakiery tego typu funkcjonują od jakiegoś czasu na rynku (ma takie My Secret czy Essence), dopiero teraz jest na nie szał. Ja swój kupiłam podczas pobytu nad morzem w namiocie typu "Mydło i powidło". Skojarzył mi się natychmiast z Iryskami (mam na myśli cukierki toffi z makiem...). No, tak...innym blogerkom kojarzy sie z marmurem (?!). Dziś z ciekawości sprawdziłam w grafice Google czy rzeczywiście jest taki marmur. Jest...Ale długo za innymi wytworami, które przychodzą mi na myśl gdy słyszę słowo marmur...

Dzbanek lakier do paznokci Lemax


Z początku mi sie nie spodobał, jakiś taki zbyt różowy mi się wydawał...teraz już wiem że to caffe latte :D Konsystencja odpowiednia. Jak sie człowiek postara to i dwie warstwy dobrze pokryją paznokcie, ale lepiej nałożyć trzy. Długo się trzyma, fajnie wygląda i jest tani, czyli tak jak lubię :D

Kolor w świetle sztucznym i dziennym:


Efekt w świetle dziennym...


...i w sztucznym:



Musze się rozejrzeć za takim białym...

Lakier Lemax/namiot:)/12ml/3zł

16 komentarzy:

  1. Iryski...no i przypomniałaś mi o tych pysznych cukierasach :D
    Lakier naprawdę ciekawy...te ciemne drobinki ładnie się rozkładają na płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze też bardzo podoba mi się ten efekt. Szukałam w moim mieście tych lakierów, ale nic nie znalazłam muszę udać się do tych osiedlowych drogerii. Jeśli ktoś wie gdzie w Ostródzie można je kupić to proszę o wieści:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej je kupić w tzw sklepach za wszystko po 5 zł.

      Usuń
    2. Podejrzewam, że będą na targu...:)

      Usuń
  3. one są świetne te lakiery! ale nigdzie nie moge ich dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi sie jakos nie do konca podoba ten efekt...
    ale lakier kojarzy mi sie z sypana kawa gdy laczy sie z mlekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie kawa z mlekiem...ale nie marmurek! :)

      Usuń
  5. Przeleciałam wzdłuż i wszerz wszystkie sklepy i sklepiki w poszukiwaniu Lemaxowych lakierów i co? Niestety nigdzie ich nie znalazłam :( Pozostaje jedynie posiłkować się netem..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy oryginalny lakier! :)
    Pozdrawiamy!
    Zespół http://krainatestowania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. PS Z miłą chęcią dodaliśmy do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chcę taki lakier ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lol odpisałam żle myślałam że pytasz o tą siateczke xD..a maszyna kosztuje 329 zł
      :]

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +