Obserwatorzy

środa, 18 września 2013

Pachnący lakier Vollare

Lakier o zapachu brzoskwinki kupiłam w jednym z moich ulubionych sklepów typu „Wszystko po...” za 2,99zł. Spodobał mi się kolor, poza tym byłam ciekawa czy lakier na prawdę będzie pachniał brzoskwinką :)

Parfum nail enamel Vollare


Lakier mieści się w standardowej buteleczce o pojemności 7ml. Spodobał mi się ten nieokreślony granatowo-morski kolor z dodatkiem drobinek. 


Konsystencja całkiem odpowiednia. Pędzelek też w sam raz. Dwie warstwy ładnie kryją paznokieć. Kolor wychodzi całkiem ciekawy, ale niestety na drugi dzień wszystkie końcówki są pozdzierane :/


Ale co z obiecanym brzoskwiniowym zapachem?! Za każdym machnięciem dłoni możemy wyczuć subtelny aromat brzoskwini. Także moja ciekawość została zaspokojona :P


Do wyboru są jeszcze inne kolory i zapachy. Z tego co widziałam to jeden zapach odpowiada kilku kolorom lakierów.

PS. Zapraszam również do zakładki "Wymiana" KLIK. Może coś wpadnie komuś w oko :)

Lakier Vollare/"Wszystko po..."/7ml/2,99zł

4 komentarze:

  1. Kolor rzeczywiście bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się rozejrzeć za tymi lakierami, kolor bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, a to ciekawostka z tym zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ci dopiero Verona wymyśliła, muszę spróbowac ich.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +