Obserwatorzy

poniedziałek, 9 września 2013

Puder Stay Matte Rimmel

Kupiłam ten puder ponieważ skończył mi się (w końcu!) puder ryżowy Pease, poza tym czytałam o nim wiele dobrego...Na prawdę nie wiem skąd te zachwyty nad nim...

Puder Stay Matte Rimmel


Stay Matte jak sama nazwa wskazuje jest pudrem matującym i takiego było mi trzeba. Mimo iż mam suchą skórę to moje czoło lubi świecić sie jak psu jajca :P Normalnie bym się nie szpachlowała latem, ale niestety taki wymóg w pracy ;/ Co za tym idzie cera zapchana jak u nastolatki.

Ale wracając do recenzji wszystkim znanego produktu. Puder mieści się w standardowym opakowaniu dla pudrów w kamieniu - szału nie robiącym. Zwykłe, skromne, plastikowe, na szczęście samo się nie odkręca. Pojemność 14g.



Wybrałam odcień 004 - Sandstorm. Nazwa piękna, kolor w sam raz dla mnie - piaskowy.


Producent zapewnia, że puder matuje przez 5 godzin oraz że nie zapycha. Zatem rozwiewam wszystkie wątpliwości - puder nie matuje! U mnie trzyma sie może z godzinę, nie dłużej. Szkoda, bo poza tym jest ok. Ładnie wygląda na skórze, odcień dla mnie idealny, nie podkreśla suchych skórek. Szybko sie zużywa, mam wrażanie i to całkiem trafne, że pudry w kamieniu sa mniej wydajne niż sypkie :) Poza tym nie wiem czy to on zapchał mi skórę, czy podkład Rimmel, a może Kozie Mleko Ziaji. Z przeszłości wiem, że produkty Rimmel tak na mnie działają...

Puder kupiłam podczas promocji -40% w Rossmannie i kosztował mnie jakieś 15zł. Nie mam zamiaru do niego wracać :)


Puder Rimmel/Rossmann/14g/ok. 15zł

13 komentarzy:

  1. szkoda, że tak krótko się trzyma..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze a ja akurat jestem z niego zadowolona :) ostatnio miałam go aż 9 miesięcy mimo że codziennie maluję i to nawet po kilka razy :) Może dostałaś jakiś popsuty ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go jakieś 3 miesiące i już powoli dobija dna...A tapeciarą nie jestem...Świeżutki - sprawdzałam :D

      Usuń
  3. generalnie nie lubię Rimmela, więc Twoja recenzja nie jest dla mnie zaskoczeniem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam mieszane uczucia co do tej firmy...

      Usuń
  4. No cóż.. Szkoda że taki nietrwały.

    OdpowiedzUsuń
  5. używam go od bardzo dawna i u mnie świetnie się sprawdza na co dzień, ale w sumie nie mam większych problemów z błyszczącą się skórą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam suchą skórę, a czoło się świeci :/

      Usuń
  6. Miałam ten puder. Zgadzam się z Tobą. Minusem poza brakiem zmatowienia, jest brak gąbki do aplikacji. Używałam go w pracy do poprawek, a przecież nie będę za każdym razem targała ze sobą pędzla, więc musiałam zaopatrzyć się w gabkę. Już go nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię gąbek do pudru - robią efekt maski. Zawsze używam pędzla.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Musiałam...Stanowisko reprezentacyjne więc jak mus to mus :P

      Usuń
  8. Obecnie mam puder z Paese ale jak będę się rozglądać za nowym to na pewno nawet na ten nie spojrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +